zaterdag 9 mei 2020

Mama's maaksels April 2020 // Mom makes April 2020

Mijn moeder is weer druk geweest, wat moet je nu ook anders hè. Haha. Ze maakte leuke jurken, shirts, truien en kinderkleding voor de neefjes en nichtje van mijn schoonzusje. Gisteren maakte ik van het meeste weer even foto's, zo leuk om alles even bij elkaar te zien. 
My mom has been busy as always, what else is there to do. hihi. She made dresses, shirts, sweaters and childrens clothes for my sister in laws cousins. Yesterday I took most of the pictures, so nice to see everything together.















Mondkapjes. Mijn oudste broer en zijn vriendin moeten in Duitland mondkapjes dragen.

Tas voor de verjaardag van mijn andere schoonzus Marlon.
This bag is for my other Sister in law (Marlon) Birthday.






Ik ging vandaag wandelen met een vriendin bij het Lonnekermeer, natuurlijk op gepaste afstand. Maar wat een mooi uitzicht.
Today I went for a walk with a friend. 

Zien jullie de hertjes?
Do you see the Deer?


Grey wilde mee winkelen. Haha. Ze bungelde wel gezellig in haar boodschappentas door de woonkamer. Gek beest.
Grey wanted to go shopping haha. She was dangling nicely through the livingroom though. 



Fijne avond.
Have a lovely evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat heeft je moeder veel gemaakt!! Het lijkt wel of ze de hele maand alleen maar achter haar naaimachine heeft gezeten, mooi weer allemaal hoor.
    Gekke poes is die Grey!
    Heb jij het nu drukker op je werk? En houd je het een beetje vol?
    Ik wens je een fijne avond!
    Lieve groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moeder is heel goed bezig, zo zeg, wat veel heeft ze gemaakt.
    De tassen vind ik heel erg leuk, vooral die voor je schoonzusje, heel vrolijk is die.
    De jurk die je aan hebt is ook erg mooi, staat je weer goed.
    En dan jullie gekke kat😂.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat is je moeder weer enorm productief geweest. Zo leuk en mooi allemaal! Er gaan heen wat meters stof onder je moeders naaimachine door.
    Hm, kat in de zak.... hopelijk alleen letterlijk.
    Heerlijk, zo in de natuur, het is ook prachtig bij jullie in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties heeft je moeder gemaakt! Daar is de familie vast erg blij mee! Fijne dag vandaag!
    Liefs, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleding maakt je moeder en ook zo veel!!! Ik moet wel heel erg lachen om die gekke kat 😂😂.
    Een wandeling in de natuur, heerlijk je hoofd leegmaken en genieten van al het moois wat er onderweg te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moois! Wat staat die jurk je leuk en ik moest uiteraard ontzettend lachen om de poes in de tas, hihi

    BeantwoordenVerwijderen