vrijdag 15 mei 2020

kaarten maken // making cards

Een kaart. Klein gebaar, groot plezier. Zeker in deze coronatijd, dat we niemand mogen bezoeken. Ik maakte de afgelopen maanden al een aantal kaarten. Ik kocht ergens begin dit jaar een tweedehands sizzix big shot en al heel wat stansmallen bij onder andere de Action. Ik begin steeds meer inspiratie te krijgen en probeer wat dingen uit. Deze kaarten hieronder staan mooi door elkaar kwa datum van maken, maar ik wilde ze allemaal in 1 keer laten zien. In de toekomst zal ik vaker kaarten gaan laten zien hier op het blog, als jullie dat leuk vinden tenminste hihi. 
A card. A small gesture, big smiles. Especially in these weird times, where we can't visit others. I made these cards in the past months. I bought a second hand sizzix big shot and quite some cutting dies from Action. I'm starting to get more and more inspiration and I'm trying more and more new things. I wanted to show you all these cards at once. In the future I'll be showing my cards more often, if you would like that  hihi. 


Deze kaart maakte ik naar aanleiding van een oproep op twitter, voor een ziek meisje. Ze is dol op roze en kittens en puppy's. De kitten en puppy tekende ik zelf over van pinterest en kleurde ze in met mijn Edding en Ecoline brushpennen.
This card I made for a shout out on twitter, for a very sick girl. She loves pink, and kittens and puppy's. I draw them myself with help from pinterest and coloured them with my Edding and Ecoline brushpenns.

Deze maakte ik ook door Twitter. De dochter van iemand die ik volg, werd 18, terwijl corona ons net in lockdown stopte. In plaats van een groot feest, werd er gevraagd veel kaarten te sturen. Deze stuurde ik.
I made this one for another shout out on Twitter. Someone's daughter turned 18, just when we were put in lockdown. Instead of a large party, she got many cards. This was mine.

Deze maakte ik voor mijn oma. De tekst is een beetje scheef maar ze was er zo blij mee. Ze kon er niet over uit hoe ik dat patroon erin kreeg. hihi. 
This one I made for my granny.

Deze verstuurde ik aan mensen die wel even een kaartje konden gebruiken vond ik zelf.
These I sent to people who just could use a card.

Deze maakte ik voor mijn moeder voor moederdag. De standaard bestelde ik via Bloompost. Dit vond ik zo leuk. Ze kan er ook zo een foto inzetten. Ze was er ontzettend blij mee.
This one I made my mom for Mothersday. I also ordered the bloomemory. She can also put a photo in it. She was so happy with it.

Deze moet ik nog versturen. Deze gaat naar een collega die na al een jaar kwakkelen met zijn gezondheid, bijna weer deels beter ging melden, en toen ineens geveld werd door een zwaar hart infarct. Hij is geopereerd en nu gelukkig weer thuis. Ik wilde een kaart met vogels erop. Ik wilde een sketch gebruiken, om mee te kunnen doen aan een challenge, maar vond het te druk worden. Dus deze liet ik zo.
This one goes to a colleague who has had a big heart attick. He has had surgery and is now home recovering.

Deze heb ik gisteren verstuurd naar een collega waarvan de moeder is overleden. De tekst heb ik zelf geschreven met mijn pentel brushpen.
This one was sent out to a colleague who's mother past away. I wrote the text myself with my pentel brushpen.

Deze maakte ik voor een vriendin die jarig was. Ze woont op de boerderij en is dol op koeien. 
This one I made for a friend. She loves cows.


Zo, dat waren de meeste van mijn kaarten. Ik heb ook nieuwe kaarten gestempeld vandaag. Die bewaar ik voor een andere keer.
So, I've now shown you enough cards for this time. I made some new cards using stamps. I'll show you these another time.

Fijn weekend.
Have a lovely weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt Emily.
    Groetjes.
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, Emily, wat een mooierds! Ik ben "jaloers" op jouw teken- en schrijftalent. Jeetje, ze zijn echt super! Leuk ook, ik zie de kaart die hier aan het kaartenrekje hangt, daar ben ik zo blij mee.
    Ik zie graag meer van je kaarten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie/leuke en vooral persoonlijke kaarten zeg! Super dat je dat kan en doet. Mooie oppeppertjes in deze rare tijd. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel kaarten gemaakt, en stuk voor stuk vind ik ze ontzettend mooi. Knap van je, en vooral, wat ontzettend lief dat je met je kaarten andere mensen feliciteert of een beetje hulp en aandacht geeft. Je bent een lieverd!
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen