dinsdag 21 april 2020

Mama's maaksels Maart 2020 // Mom makes March 2020

Het is ondertussen al 21 april maar toch wilde ik nog de maaksels van mijn moeder van maart laten zien. Zo maakte ze mij een verjaardagsjurk (traditie he), joggingbroeken, 2 tassen voor mijn verjaardag, een jas voor haarzelf, leuke tassen en kinderkleding voor de neefjes en nichtje van mijn (bijna) schoonzusje. 
It's already the 21th of April but I still needed to show you my Mom's makes from March. She made me a Birthday dress (that's tradition), 2 bags fro my birthday, a coat for herself, more beautiful bags and Children clothes for my sister in laws niece and nephews. 











Fijne zonnige dinsdag.
Have a lovely sunny Tuesday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Schitterend wat kan je ma goed naaien, dit is handig Emily ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig allemaal weer, die tas met dat vosje, daar word je toch spontaan verliefd op! Dat creatieve heb je duidelijk van geen vreemde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó zeg, en complete kleding winkel lijkt het wel hier op je blog😊.
    De jurk, de laatste foto..... Die is echt super SUPER leuk!!
    Het is alweer bijna eind April, ben benieuwd of er in deze mand nog veel gemaakt is.

    Kom even terug op je vraag op mijn blog:
    Als je de link aanklikt, die ik altijd vermeld in mijn bericht, kom je op het blog van de desbetreffende challenge.
    Van dat blog kun je dan volger worden en dan krijg je dus elke keer als er een nieuw challenge is een bericht in je leeslijst daarvan.
    Het ene blog heeft elke week, het andere blog 1x in de 2 weken of 1x per maand.
    Elk blog heeft zijn eigen regels, die vind je ook terug op hun blog (meestal bovenin, onder rules of gewoon regels)
    Elke maand is er een ander onderwerp.
    Zo is de ene keer, maak een kaart volgens sketch (Die je er dan bij ziet staan), of maak een kaart met een dier, of, nou ja, je kan het zo gek niet bedenken...... het is heel leuk om mee te doen, challenges helpen mij altijd goed op weg, ik maak veel kaarten en met challenges heb ik altijd wel een idee welke richtig ik op ga met de kaart.
    En, je kan er nog prijsjes mee winnen ook!
    Ik hoop dat je het snapt, zo niet vraag me gerust, vind ik leuk, ik help je graag!
    Je mag me ook altijd mailen, dan kan ik het misschien met foto's erbij beter uitleggen.....
    Succes, ik lees het hier wil of ik zie wel een berichtje terug verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een productiviteit weer! En alles even netjes en leuk.
    Ik ben wel heel benieuwd hoeveel tassen jij inmiddels hebt, dat moet een hele verzameling zijn.

    BeantwoordenVerwijderen