dinsdag 14 april 2020

Mijn paasweekend // My Easter weekend

Hoe was jullie paasweekend? Het was ongewoon rustig dit jaar. Normaal gaan we op eerste paasdag naar mijn oma om eieren te eten en later s' avonds naar het paasvuur bij ons achter. Vaak gaan we ook nog wel een dag naar het westen. Nu was ik gewoon thuis met mijn ouders. Ik won ook nog eens 2 give-aways via instagram (die ik allebei ontving vlak voor pasen) eentje van Yarn and colors en bij Linda Modderman. Ik won een hele set haaknaalden van Yarn and colors en het Let's get creative magazine bij Linda. Wat een geluk. We genoten van mooie zonsondergangen, de mooie natuur in tuin en op het kerkhof. We maakten kaneelbroodjes, die zo op waren want ze waren heerlijk. Ik startte ook 2 nieuwe projecten, en hechtte eindelijk de draadjes af van een ander project. Al met al heb ik ontzettend genoten van het paasweekend, ondanks dat het anders was dan anders.
How was your Easter weekend? It was so quiet this year. Normally we go to my grandmother for Egg eating and later on to the Easter fire which is a tradition here in the east of The Netherlands. Usually we try to go see the tulipfields one day. Now we just stayed at home. And I won 2 give-aways on Instagram (both came in just before Easter) one from Yarn and colors and one from Linda Modderman. I got a whole set of crochet hooks from yarn and colors and the magazine Let get creative from Linda. How lucky am I. We enjoyed beautiful sunsets and the beautiful nature in our garden and the graveyard. We made cinnamonbunns, they were delicious. I started 2 new projects, and finally finished sewing in ends from another project. I actually really enjoyed Easter weekend, even though it was different from our usual Easters.









Patroon: Getting ziggy shawl van Sandra Cherry Heart.
Pattern: Getting ziggy shawl by Sandra Cherry Heart.


Wachten tot Andrea Bocelli begint, hebben jullie zijn optreden op Youtube gezien?
Waiting for Andrea Bocelli to begin, did you see his performance on Youtube?






Patroon: hexagon bloemendeken van Jip by Jan.
Pattern: Hexagon flowersblanket by Jip by Jan.

Fijne avond lieve volgers.
Have a lovely evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Wat veel foto's en wat veel mooie!!
    Die foto's van die bloesem boom, zó mooi.
    Jij haakt echt veel in zo'n weekend hè.
    En zomaar aan 2 nieuwe projecten begonnen, stoer, 2 tegelijk.
    Succes met de mooie deken van Jip by Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's heb je gemaakt. En fijn dat je toch hebt kunnen genieten van het paasweekend ondanks dat het zo anders was dan normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie give aways heb je gewonnen! Wat heb ik toch een diep respect voor hoe je omgaat met het verlies van je broer. Je schrijft een leuk en vrolijk blog, en schrijft heel casual "en op het kerkhof". Dat is toch een verdriet wat juist zo goed voelbaar is met feestdagen, zelfs al zijn die nu door Corona anders-dan-anders. Fijn dat je desondanks zo kunt genieten van de mooie dingen, zoals op je prachtige foto's te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set haaknaalden, daar ga je vast veel plezier aan beleven.
    Zo te zien ben je ook lekker bezig geweest met fotograferen, mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent altijd bezig - inspiratie voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen