maandag 14 november 2022

verjaardagskaart voor Lisanne

Lisanne van Mijn kaarten hobby is vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd Lisanne. Ik maakte voor haar een mooie verjaardagskaart. Het cadeau van Marianne Design had ik nog niet gebruikt en het leek mij leuk om haar die op de kaart te zetten. De roze strik en de letters zijn van glitterkarton. Leuk designpapier en meer heb je niet nodig. 


Mocht je leuk vinden om kerst- en verjaardagspost te ontvangen en het ook leuk vinden om dat aan mij terug te sturen. Stuur me dan een berichtje. Want, zoals Lisanne al schreef op haar blog, Echte post is zoveel leuker.

Fijne maandag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Een mooie feestelijke felicitatie-kaart heb je voor Lisanne gemaakt. Leuk zoals je de tekst verwerkt hebt met die speelse losse letters.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Emily, heel leuk gedaan. Het cadeautje is goed gevuld, de inhoud van bloemen en verjaardagswensen komt er al vanzelf uit, zo vol als de doos is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het kado van MD! Superleuke kaart heb je voor Lisanne gemaakt. Ze is volgens mij flink verwend met kaarten uit Blogland..

    BeantwoordenVerwijderen