dinsdag 1 november 2022

Mandala sjaal

In de zomer al haakte ik deze sjaal. Het is de mandala sjaal van A la Sascha. Ik gebruikte er een bol unikat voor, zo krijg je dat mooie verloop. Het was een project wat heerlijk weghaakte. Door telkens die kleurwissel ben je ook extra gemotiveerd om eraan te haken vind ik altijd haha. Ik vind de sjaal echt prachtig geworden.






Sraks ga ik nog even wat bakken. Ik kwam in een tijdschrift het recept tegen voor Printen uit Aken. En die wilde ik even proberen. De eerste poging ging mis, de printen waren te lang gebakken. Ik heb gisteren weer een nieuw deeg gemaakt en die ga ik straks bakken.
Vanavond heb ik een late dienst. Altijd gezellig.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily


 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurige sjaal. Leuk patroon. Je hebt je niet verveeld, dat is wel duidelijk. Heel veel plezier ermee.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal.
    Wat een mooi kleur verloop.
    Mooi patroon zeg, je hebt al lol gehad tijdens het maken, maar je gaat vast ook veel plezier van deze sjaal hebben tijdens het dragen.
    Printen bakken? Waar is dat nou weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat grappig!! Printen uit Aken. Toen ik in Landgraaf woonde kregen we die vaak van mijn buurvrouw. ik had er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd of ze lukken. Zij kocht ze trouwens, mijn buurvrouw.
    Je omslagdoek of sjaal is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sjaal/omslagdoek is dat! En ja, de bollen unicat lenen zich daar goed voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende omslagdoek heb je gemaakt! Prachtig kleurverloop in het garen. En die printen zijn inmiddels gelukt las ik net!

    BeantwoordenVerwijderen