donderdag 10 november 2022

52 Weeks to Christmas - week 45

Deze week niet 1 kaart maar direct maar even 10. Ik had ineens het idee om een stapel kerstkaarten te maken en ik koos voor deze peek-a-boo kaartenmallen en stempels. En de mooie sneeuwvlok van MD gebruikte ik ook, ik had ergens een leuk voorbeeld hiervan gezien zo en besloot dit na te maken haha. Zo heb ik in niet al te veel tijd 10 kerstkaarten af. Helemaal blij mee.

Materialen:
CS1102
CS1103
CS1105
CS1109
CS1110
LR0781
LR0782














Ik link deze kaart bij: 
52WTC: week 45
Marianne Design blog: challenge 304

De kaarten heb je gefotografeerd met de fotostudio van de action. Ik las erover bij Post van Daphne Ik had hem toen al gezien bij de action maar niet meegenomen. Toevallig moest ik toch naar de action voor een cadeautje voor een cliënt, en nam ik dus direct de fotostudio mee. En ik moet zeggen, ik ben er heel blij mee. Even oefenen hoe je het beste foto's kunt maken maar vind het nu al leuk. 10 euro kostte die geloof ik. Helemaal leuk. En mooie duidelijke foto's krijg je ermee.

Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily





 

16 opmerkingen:

  1. Wat een serie kerstkaartjes, knap zeg! Wat leuk zijn ze allemaal, heerlijk als je even lekker een voorraadje kan maken! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave serie kerstkaartjes....heel leuk allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten Emily en zo veel! Wauw! Geweldig.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las je bericht en dacht "lijkt wel of de foto's genomen zijn in de fotostudio", goed hè, dat ik dat zag.
    Wat een leuke serie maakte je zeg!!
    Ik vind vooral die met de lieve diertjes erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke serie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke serie kerstkaartjes, super gedaan. Groeten, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, meteen maar 10! Ze zijn allemaal heel erg mooi geworden. Leuke papiertjes, mooi gekleurde stempels en leuke opmaak. Ik ben ook al aan het kleuren geweest, maar een kaart ermee wilde nog niet lukken, wie weet het komend weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke kaarten
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    en tot de volgende keer
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dat is nog eens productie zeg!! Ze zijn leuk geworden, mijn voorkeur gaat wel uit naar de echte peek-a-boo kaarten met de plaatjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstkaart" Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Emily even een vraag, welke kaart doet mee met onze challenge? Je mag maar met 1 kaart meedoen en die moet minimaal 3 producten van MD erop hebben.
    Wil je dat even laten weten, anders kan je helaas niet meedoen met de challenge.
    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal superleuke kerstkaarten Emily,
    Bedankt voor het meedoen met de kerst challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk kaart
    Leuk ook dat je meedoet met de “Kerst” Challenge
    Groetjes Cecile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen