woensdag 2 november 2022

Van harte

Ik maakte deze kaart voor een jarige. Ik wilde een mooie herfstige kaart maken. Ik gebruikte de leuke nieuwe egel van MD, omdat ik die zo leuk vind. Het papier is DP van de Action. In plaats van een taart heeft de Egel een pompoen met een kaars erin, is ook een soort taart toch? haha. Van harte erbij en mooie steentjes. Helemaal klaar. 
Ik had mee willen doen bij het marianne design challenge blog maar daar ben ik helaas net te laat voor.

Gebruikte materialen van MD:
Vierkant met golfrand: LR0767
Van harte: LR0750
Egel: COL1516
Kaars: COL1322
Doily: CR1597
Pompoen: CR1608
Ik link deze kaart bij:
K&K: bos
Creative sketchy girls: challenge 77

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Ha Emily,
    wat een leuke kaart is het! Jammer dat je net te laat was, maar ach, je hebt er een heel leuk kaartje bij. Het overkomt mij ook regelmatig...
    In elk geval dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige Egel.
    Leuk bedacht, de pompoen als taart, met het kaarsje erop.
    Mooie herfstkleuren heb je gebruikt om de kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, straalt gezelligheid uit. 🍁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooooo cute! I love your layout and beautiful autumn papers too. So glad you joined us at Creative Sketchy Girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige herfstkaart, heel leuk met het egeltje en zijn pompoentaart! Bedankt voor je deelname aan onze 'het bos in-challenge' bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig herfstig kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de egel erop, heel schattig. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen