maandag 7 november 2022

Snuggle poncho

Soms kom je een project tegen dat je gewoon moet haken. Zo ook dit project. Het is de snuggle poncho van BasicLodge. Ik zag het op instagram en besloot hem direct te bestellen.
Toen het binnenkwam begon ik ook direct. Helaas klopte bij mij om de een of andere reden de stekenverhouding echt voor geen meter. Ik haakte de poncho uiteindelijk met haaknaald 9, in plaats van 7. En de maat is toch ook niet helemaal zo uitgevallen als zou moeten. Zoals je op de foto's kunt zien, is de poncho voor niet heel lang, hij moest eigenlijk op de broekriem vallen. Maar geen probleem. Ik vond het zo'n lekker snel project en hij staat erg leuk. Ik ga er zeker nog meer van maken, nu wat langer haha.







Ik heb nu zomaar 2 weken vrij. Dat komt denk ik door de vakantieweek die ik heb gedaan met mijn bewoners. Daar kreeg ik best wat uren voor, zo werkte ik geloof ik in 4 dagen bijna 2 weken aan uren wat ik normaal werk. Ik ga dus lekker veel haken en kaarten maken. Helemaal zin in.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Wat geinig die poncho, hij lijkt haast wel gebreid. Houdt zo een beetje het midden tussen een poncho en schouderwarmer. Lekker in dit seizoen! Veel plezier met je vrije weekjes, en al het creatieve dat je ongetwijfeld gaat doen. :) Groetjes Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke poncho heb je gemaakt. Fijn dat je vakantie hebt, kan je je heerlijk uitleven met haken en kaarten maken. Heel veel plezier.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig model poncho. Als je hem toch langer zou willen hebben, kun je er toch overdwars een rand onderaan haken? Lekker hoor, 2 weken vrij, heerlijk alle tijd om creabea bezig te zijn. Ik ben nu al benieuwd naar wat je ons straks allemaal gaat laten zien! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en vooral lekker warm, ook voor binnen, als de verwarming een graadje lager staat. Jou kennende ga je hem vast nog in andere (vrolijke) kleuren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, en fijne vakantie, maak maar veel moois en vergeet het vooral niet op je blog te plaatsen 😉

      Verwijderen