zaterdag 12 november 2022

Sinterklaas

Bij de bieb leen ik vaak boeken. Ook haakboeken. Zo leende ik ook het boek Christels winter wonderland van Christel Krukkert. Sinds mijn neefje er is, ben ik ook meer bezig met amigurumi enzo. Maar dit is weer een andere techniek. Christel heeft een hele serie boekjes waar de figuren plat gehaakt worden. Net zoals die in dit boek dus. Ik besloot om voor mijn neefje sinterklaas te gaan haken. Hij is nog wat klein om het echt mee te krijgen maar dat komt nog wel.
Ik zette sinterklaas in mijn fotostudio van de action en kreeg erg leuke foto's ermee. Er zit wel een gaatje in het zwarte doek, dat is niet te missen haha.




Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Sint, superleuk! Je neefje snapt het misschien nog niet, maar voor zijn omgeving is het ook al schattig om te zien: zo'n klein mannetje met een knuffelSint.
    Misschien kun je wat zwarts achter het gaarje plakken?of er een zwart papier achter plaatsen wanneer je gaat fotograferen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is hij leuk Emliy! Enig. En als je neefje het gaat begrijpen is hij niet bang voor Sinterklaas, want hij heeft er al mee geknuffeld! Ik wist niet dat ze dat bij Action verkochten. Ik heb ook een studiootje. Die zal wel weer van pas komen straks...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief! Een foto studio van de Action. Heb ik hier nog niet gezien. 😉 En inderdaad gewoon iets achter het gaat plakken. 🤩

    BeantwoordenVerwijderen