maandag 6 september 2021

uitslag give-away

 Hallo lieve mensen, 

Allereerst bedankt voor alle felicitaties naar aanleiding van het nieuws dat ik tante ben geworden. Super lief. 

Nu had ik nog een give-away lopen voor mijn kaarten makende lezers. Daar zijn 2 winnaars uitgekomen. 





Angelique, jij wint de mooie alfabetmallen.

  1. Oh, zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Wel fijn dat het weer toch rekening met jullie heeft gehouden en jullie slechts 1x heeft geplaagd.
    In dat museum zijn wij ook wel eens geweest, we hebben toen een hele tour gemaakt langs allerlei oorlogsmonumenten, de mannen hier vinden dat erg interessant.
    Wat betreft de stansen: de auto heb ik hier gekocht, samen met een wasmachine die ook fototoestel kan zijn. Het alfabet heb ik hier nog niet gezien, het is wel een gave!


En de winnaar van de auto mal is geworden:

Wat een mooie foto's laat je zien.
Wat leuk dat jullie met z'n 2tjes weg zijn geweest, het is aan de foto's te zien goed geslaagd.
Ik heb destijds een tasje van jou gekregen (ook bij een give away) Wat ik op de vakinformatie gebruik in mijn toilet tas. Elke dag denk ik dus even aan jou, hihi.
Je kan bij Action zoveel leuke spullen kopen, ik ga er bewust al niet meer zo vaak naartoe, maar als ik in België geweest zou zijn raad ik ik zeker even binnen gelopen daar.
Bedankt voor steeds weer een reactie op mijn blog!


Gefeliciteerd dames, de mallen komen zo snel mogelijk jullie kant op. 


Fijne dag.

Lieve groetjes,

Emily

2 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!!! Ik win deze leuke stans.
    Ik lees mijn reactie terug en kan het zelf bijna niet ontcijferen🤣.
    Mijn telefoon maakt automatisch woorden, maar als ik mijn berichtjes niet terug lees zie ik later dat er vaak hele gekke zinnen staan.
    Ik moet nu echt mezelf dwingen om terug te lezen.
    Vakbeweging????? Dat moet zijn CAMPING! Geen idee hoe mijn telefoon aan het woord Vakbeweging komt🤭.
    En 2x ik...... vaak moet dat OOK zijn, maar hier staat raad voor, wat waarschijnlijk WAS had moeten zijn.
    Zucht.......
    Hoe dan ook, SUPER blij dat ik deze stans gewonnen heb, dat wel natuurlijk🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, wat ben ik toch een mazzelaar! Joepie! Deze zijn zo gaaf, lekker stoer 😀 dank je wel alvast!

    BeantwoordenVerwijderen