zaterdag 18 september 2021

lappenpoppen vos

Oh, wat is het toch leuk om een baby in de familie te hebben. Gisteren hebben we al een paar uur opgepast zodat mijn broer en schoonzus naar de muziekrepetitie konden. Mijn moeder en ik hebben allebei mijn neefje de hele tijd vastgehouden, zo leuk. Ik haakte al een mooie deken voor hem die veel gebruikt wordt en nu heb ik daar 2 lappenpoppen aan toegevoegd. De lappenpoppen van A la Sasha vind ik super tof maarja, die ga je niet haken om op de plank te leggen. Dus nu zag ik mijn kans schoon om het leuke Vossenduo te maken. Een kleine en een grote lappenpop werd het. Gehaakt met scheepjes stone washed, zulk fijn en mooi garen. Ik hoop dat de kleine er veel plezier van gaat hebben haha :-) 








Ik ga lekker genieten van het mooie weer dit weekend. 
Jullie nog plannen??


Lieve groetjes,
Emily


5 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerds! Die heb je allebei heel mooi gemaakt.
    Mooi hè, zo'n klein mensje, dat is zo genieten. Ik denk dat hij de vosjes van tante Emily vast heel lief gaat vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lappen poppen zijn echt leuk hè?!! Ik heb ooit eens de wasbeer of pandabeer of wat het dan ook precies was èn de kikker gehaakt....... leuk, maar ik wist, toen ze klaar waren niet aan wie ik ze kon geven.
    De beer bleef bij mijn, toen al tiener zoon, de kikker bij mijn dochter, hihi.
    Jouw neefje is een dankbare "klant", die ga je vast heel erg verwennen met zelf gehaakte knuffelde en andere kadootjes.
    Deze lappen poppen gaat hij vast heel blij mee zijn.
    Blijf genieten, ik van de (vele) oppas momentjes🥰.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vosjes zien er schattig uit. Er zijn veel ideetjes met vosjes momenteel valt me op. Ze zijn ook leuk om te zien, zeker voor een kinderkamer.
    Geniet van je neefje,je kan nog jaren vooruit met leuke dingen voor hem maken. Lekker verwennen!
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een smoesjes zijn het! Dat je neefje er maar veel plezier van mag beleven! Tante zijn is zó leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Zo'n mooie patronen van Sascha, de lappenpoppen, van die leuke bungelknuffels.

    BeantwoordenVerwijderen