woensdag 29 september 2021

Herfstkaart

Bij Marianne Design loopt momenteel een challenge om een herfstkaart te maken. Toevallig maakte ik dit weekend een herfstkaart. Mijn moeder heeft voor het goede doel meer dan 50 halssokken gemaakt. Met de overstromingen eerder dit jaar in Duitsland, zitten nog heel veel huishoudens komende winter letterlijk in de kou. Deze halssokken zijn een cadeautje voor kinderen die er wonen, om ze warm te houden. Mijn moeder wilde graag iets meesturen voor degene die het georganiseerd heeft, en ik bood aan om een kaartje te maken. Maarja, wat voor kaart maak je dan? Een herfstkaart kan nu mooi, aangezien we de herfst in gaan. Leuke designpapier, de mooie krans en allemaal takken en klaar. Lieve groetjes erop in het Duits en klaar. Ik link deze kaart bij het blog van Marianne design.


Marianne design:
LR0286
LR0691
CR1243
LR0438
LR0669

challenge: 


Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily
























11 opmerkingen:

  1. Prachtig herfstkaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Emily, een warm uiterlijk voor een warm gebaar, die zag de organisator vast niet aankomen.
    Toch vraag ik mij af wat een halssok is; is dat soms een soort colsjaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jij en je moeder toch schatten!!!
    Net als Angelique vraag ik me af wat een halssok is, maar dat ga je ons vast nog een keer uitleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en wat een mooi gebaar!
    Leuk dat je meedoet met de “herfstkaarten ” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart en wat ontzettend lief van je moeder,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie herfstkrans heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfstkaarten" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Emily dat je de herfstkrans ook hebt gebruikt.
    Mooi geworden en een lief gebaar.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige herfstkaart Emily!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Emily,
    ik ben volger geworden! Dank je voor de reacties op mijn blog (Zie bij jou onder About me). Dit kaartje is in elk geval heel mooi en wat bijzonder, halssokken. Ontzettend lief van je moeder. En dan maak jij er zo'n mooie kaart bij!
    Heb je het zelf zo mooi geschreven of is dat een stempel?

    BeantwoordenVerwijderen