woensdag 1 september 2021

babykaart 2

Natuurlijk gingen mijn ouders ook een kaart geven aan mijn broer en schoonzusje. En natuurlijk maakte ik die voor hen. Allereerst weer een leuke vosjes designpapier. Kaartmal van de Action, en het label ook. De rest van de elementen komen van Marianne design. De baby, de wieg, de hartjes en de stempels. Het label heb ik iets bewerkt met bijpassende stempelinkt. Ik word zo vrolijk van mooie kaarten maken. Mensen geloven niet dat je het helemaal zelf gemaakt hebt haha. Ook deze kaart ga ik linken voor de lopende challenge van Marianne design.


Materialen Marianne Design:
Eline's babies: COL1479
Eline's baby cot: COL1495
Art texture hearts: CR1555
tekststempel: EC0171

Ik link deze kaart bij:
Marianne design challenge blog: Challenge 276

Fijne woensdag nog.

Lieve groetjes,
Emily




 

10 opmerkingen:

  1. Oh, wat superschattig! Je hebt het inmiddels helemaal in je vingers zitten hè? Zeker als het zo gewaardeerd wordt is hetheel leuk om te doen, ik heb hier ook van die enthousiastelingen om mij heen (gelukkig maar, want meestal ben ik zelf een stuk kritischer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook heel schattig.
    En ja kaarten ren maken is zó leuk om te doen helemaal als ze blij ontvangen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaart. Handig dat jouw ouders gewoon door jou hun kaart kunnen laten maken. Jouw broer en schoonzusje zijn vast blij met deze originele kaart. Goed idee om hem in te sturen voor de challenge.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig babykaartje Emely,maar voor de challenge mag je maar met 1 kaartje meedoen,zou je er zelf eentje willen verwijderen?
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart is dit ook geworden. Hele mooie kleuren ook.
    Heel knap!
    Laat ons maar meegenieten van je creatieve hobby
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "babykaartje" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze is leuk. Maar zoals Suzan hierboven ook al schri8jft mag je bij Marianne Design maar met 1 kaart per challenge meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Emily.
    Leuk geheel.
    Gezellig dat je meedoet et onze babychallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schattige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen