zondag 29 augustus 2021

babykaart

Deze leuke kaart maakte ik van de week om aan de kersverse ouders te geven. Vosjes is het thema voor de babykamer van mijn neefje dus ik pakte er designpapier bij met vosjes erop. De kaartvorm is van de action, net zoals de vorm in het midden waar ik 'welkom kleintje' in gestempeld heb. Ik gebruikte de leuke babymal van Marianne design, de mooie hartjes mal, de houten wegwijzer en de stempel met welkom kleintje is ook van Marianne Design.


Marianne design:
baby: COL1479
art texture hearts: CR1555
houten wegwijzer: LR0535
Stempel: Cs1051

Ik link deze kaart bij:
Marianne design challenge blog: Challenge 276

Fijne zondag nog.

Lieve groetjes,
Emily


7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke kaart! Lief en een tikkie stoer. Het aqua-blauw combineerd mooi met het rood-bruin en wit van het designpapier. Leuk idee om de wegwijzer te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig!!!
    Leuk om in het vossen thema te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gemaakt, hele schattige kaart. Mooie kleuren bij elkaar.
    Doe het je niet na.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief babykaartje heb je gemaakt voor de challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n kaartje passend bij de babykamer. Erg leuk gedaan.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om het thema van de babykamer terug te laten komen in de felicitatie kaart. Erg leuk
    Gezellig dat je meedoet met onze "Babykaartjes" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen