donderdag 26 augustus 2021

Tante geworden

Ja, de titel verraad het al. Precies een week geleden ben ik voor het eerst tante geworden. Mijn oudste broer en zijn vrouw hebben een zoon gekregen. Maandag hebben we hem voor het eerst mogen bewonderen, toen mochten moeder en zoon het ziekenhuis verlaten. 

Creatief als ik ben, heb ik natuurlijk cadeautjes gemaakt. En een gehaakte deken mocht niet ontbreken natuurlijk. Deze deken is een pakket van Durable. Ik hield veel restanten over (en een hele bol zelfs), ik maakte ook nog een bal met 5hoekjes maar die heb ik vergeten te fotograferen. Ik maakte ook een muziekster, deze vond ik zo leuk. Ik heb de ouders zelf gevraagd welke kleur het moest worden en ze kozen voor deze.



Ik kocht 2 leuke bekers van blond Amsterdam. Zo schattig.

Ik maakte ook deze leuke lijstjes. Ze hebben een bosthema en dan voornamelijk vosjes voor de babykamer. Echt te leuk en ik vond het gaaf om ze deze lijstjes te maken. Ik heb ook een geboortelijstje gemaakt met alle gegevens, deze laat ik nog niet zien haha. Ze waren er erg blij mee in ieder geval.

Om maar bij het thema te blijven kocht ik dit super schattige pakje. Ik heb het op de groei gekocht, zodat ze alvast iets hebben als hij goed gegroeid is.
Deze vond ik zo tof. Deze bestelde ik al heel vroeg, toen we net een tijdje wisten dat mijn schoonzusje zwanger was. Heb ze bewaard en bij alle cadeautjes gedaan. Zo schattig.


Volgende keer laat ik zien welke kaart ik voor ze gemaakt heb, want dat heb ik natuurlijk ook gedaan. haha.

Fijne avond lieve mensen.


Lieve groetjes,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gefeliciteerd! Je laat de kleine man wel weten dat hijzeer welkom is, zzeg! Jeetje wat heb je hem verwend, met ontzettend leuke creaties allemaal. Het dekentje is prachtig, de ster is zo mooi, de lijstjes zijn helemaal leuk en dan nog al die lieve gekochte kleertjes, wat een verwennerij! Ik weet zeker dat de geboortelijst en de kaart ook geweldig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, het deken en de ster zijn heel mooi als uniek handgemaakt cadeau. Fijne verwennerij dus!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst GEFELICITEERD!!
    Wat leuk om tante te worden, zeker als het voor het eerst is, dan pak je natuurlijk extra uit.
    Wat maakte je veel leuke dingen!!
    Het dekentje is leuk, maar die ster, wauw, prachtig.
    En dan de lijstjes, creatief bedacht en heel leuk gemaakt.
    Geniet ervan, je wordt vast de leukste, liefste, fijnste tante waar je neefje straks graag naartoe gaat🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je neefje. Leuke kadootjes heb je voor hem gemaakt.
    Creatief ben je zeker,de lijstjes heb je ook heel schattig gemaakt. Past vast goed in het kamertje van het kleine mannetje.
    Veel plezier in de rol van tante, gaat je vast goed af.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Emily! Wat heb je veel en leuke cadeautjes gemaakt en gekocht. Goede start als TANTE!
    De geboorte zal best een extra emotionele lading hebben in jullie familie, hopelijk kan dit kleine wondertje het grote verdriet wat verzachten.
    Geniet er maar veel van, want het klopt hoor, wat er altijd wordt gezegd, voor je het weet zijn ze groot, en komt je neef op z'n brommer naar tante Emily!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh wat leuk, van harte gefeliciteerd met je neefje! Tante zijn is zo leuk, hihi. Wat heb je veel moois voor hem gemaakt, echt super. Geniet van het kleine mannetje. Groetjes Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je kleine neefje, Emily! Zo bijzonder om voor het eerst tante te worden. En wat heb je superleuke cadeautjes gemaakt en gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen