maandag 27 september 2021

kaart met envelop

Deze kaart maakte ik van de week voor een collega. Hij is langdurig uitgeschakeld en ik wilde hem een opkikker kaart sturen. Mannenkaarten vind ik altijd lastig maar deze collega is helemaal gek van voetbal. Dus dit leuke papier met voetballen was natuurlijk een schot in de roos :-P. haha. De opkikkertjes en de brievenbus vind ik zo leuk. Nu heeft Hobbyvision een challenge lopen met envelopjes op de kaart dus deze stuur ik daar in. Ik vind hem geslaagd, en mijn collega was er blij mee. Wat een kaartje al kan doen toch :-) 



Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Hoi Emily, wat lief van je om je collega zo'n opkikkertje te sturen!
    Mannenkaarten zijn inderdaad wel lastig, maar je hebt een erg leuke kaart gemaakt.
    Wie weet win je daarmee wel de challenge!
    Dank voor je lieve reactie op mijn blog, het is fijn om weer terug te zijn in blogland!
    Lieve groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Emily! En heel attent om je collega een kaart te sturen.
    Het is te hopen dat de kikkertjes geen bal tegen hun koppies krijgen, haha.
    Die brievenbus is heel leuk, maar de kikkertjes zeker ook, daar krijgt de zieke vast steeds een glimlach van als hij er naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze kaart leuk geworden, Een echte opkikker voor je collega.
    Vrolijke kleuren.
    Succes met het meedoen aan de challenge.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kaartje krijgen is altijd leuk, zeker als die met zoveel zorg gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen