vrijdag 22 oktober 2021

Spice of life blanket

Hij lag al eventjes te wachten. Mijn Spice of Life blanket. Ik moest er nog foto's van maken. Gisteren eindelijk gedaan. Wat een beauty, vinden jullie niet? Ik ben er zo blij mee. Het was zo'n lekker haakproject dat zo af was vond ik. De kleuren zijn zo lekker vrolijk. Het patroon is van Sandra Cherry Heart. Ik heb nu al zoveel gehaakte dekens, maar heb er nog zeker 2 die nog af moeten. Haha. Daar maar eens aan werken. 






alvast een fijn weekend lieve mensen.


lieve groetjes,
Emily

 

8 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een heerlijke deken is dit geworden zeg, zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke deken met al die kleurtjes en steken. Mooi resultaat, goed gedaan. Op naar de volgende deken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw, die is heerlijk vrolijk met al die kleurtjes. Mooie steken zijn er gebruikt, netjes gehaakt. Weer een geslaagde aanwinst erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke deken, ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, vrolijke deken is dit!!
    Àl die kleuren, zo mooi.
    Het patroon zit hier een daar een verandering in zie ik, dat maakt het wat minder stijf, dat breekt een beetje.
    Heel erg leuk!
    Wat doe jij met al die dekens? Gebruik je ze, of liggen ze ter decoratie ergens op je kamer, of geef je ze weg, of.....?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke deken heb je gemaakt. Mooie kleuren en die afwisselende steken zijn een vrolijke combinatie.
    Veel plezier ermee.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Emily,
    wat een prachtige deken! ik vind de variatie aan steken en de kleuren zo leuk!
    Ik kan me voorstellen dat je er heel erg blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow at een kunstwerkje, prachtige patroon, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen