zaterdag 2 februari 2019

Complications CAL week 2

Ondertussen staat week 3 alweer online en ben ik daar al aan begonnen, maar hier is deel 2 van mijn complications CAL. De patronen zijn uitdagend en je leert telkens wat nieuws, wat ik ontzettend leuk vind. Voor week 3 hebben we 2 weken de tijd, voor er weer een nieuw patroon online komt. Ik heb er zin in. 
Week 3 is online already and I also started it, but here is my part 2 from the complications CAL. The patterns are challenging and you learn something new every time, which I really appreciate. We have 2 weeks to finish part 3, before the next pattern comes online. I'm excited. 









Dit is mijn werkweekend dus vandaag werk ik een vroege dienst en morgen een late want mijn moeder en ik gaan naar de stoffenmarkt in Lingen (Duitsland).
This is my work weekend so today I worked a day shift (7-14) and tomorrow I have an evening shift (14.30-22.00) because my mom and I are going to a fabric market in Lingen (Germany)

Fijn weekend lieve mensen.
Have a nice weekend.


Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Mooi wordt het, ik begrijp helemaal dat het leuk haken is.
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om nieuwe dingen te leren. Jouw vierkant is prachtig. De poes heeft een heerlijk plekje gevonden.

    Veel plezier op de stoffenmarkt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, 'kat in bakkie'! :) en die cal ziet er mooi uit, heel veel succes er nog mee. Goed geslaagd op de stoffenmarkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Emily fantastisch en het gaat zeker en vast de goede richting uit 😍
    Fijne start van de nieuwe en maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt mooi! Je gebruikt leuke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen