vrijdag 15 februari 2019

Handwerkbeurs 2019

Gisteren was het eindelijk zover, de handwerkbeurs in Zwolle. Mijn moeder ik vertrokken al op tijd richting Zwolle, ongeveer een uur rijden voor ons. Eerst even ruiten krabben en gaan. We stonden rond 9.55 binnen en moesten dus nog even wachten. En wat een drukte. Er stond een dikke rij voor we naar binnen konden. Maar om 10.00 waren we binnen. We liepen direct door naar achteren, zodat we wat rustiger rond konden kijken. We lopen altijd eerst een rondje en kijken daarna wat we willen kopen. Ik had mijn zinnen gezet op handgeverfd garen en ik werd niet teleurgesteld. Aan de zijkant in de eerste hal stond de stand van wol met verve. Schitterende handgeverfde garens en zeker niet te duur. Dus daar zocht ik in 3 keer (!) 5 strengen garen uit. Verder kocht ik een pakket om een voorjaarskrans te haken. Het boek kransen haken heb ik al een aantal jaar, en nu heb ik dus maar een volledig pakket gekocht om er een te haken. Hopelijk is die klaar voor het voorjaar, volgend jaar denk ik hahaha. Mijn moeder kocht een aantal stofjes, snappap en een apparaatje om ronde sierknopjes te zetten. Kijk hier bij het knutsel Engeltje. Ik kan het niet uitleggen dus ik zal hieronder de foto's laten zien verder. 
Yesterday. Finally time for the Handwerkbeurs in Zwolle. my mom and I left early for Zwolle, which is a hour drive from our home. We got there in time and waited a few minutes till they opened. And there were a lot of people waiting. We walked right to the back of the hall to start, because it's much quieter. We always walk around first to see what we want to buy. I had set my mind to buying some handdyed yarn and I wasn't disappointed. We went to the stand of wol met verve beautiful handdyed yarn and....not too expensive. So in 3 (!) times I bought 5 skeins of yarn. And I bought a kit for making a Spring wreath. I've had the book 'kransen haken' for a couple of years now and so I thought I just buy the whole kit so I can start one. Hopefully it will be done before Spring arrives, next year I think hahaha. My mom bought some fabric and snappap and a little device to decorate fabric and paper and other stuff. I can't explain so I'll just show you the pictures instead.








  





  















Zijn jullie ook naar de handwerkbeurs geweest? Of ga je misschien nog?

fijn weekend
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heel geslaagd uitstapje! Jammer dat het zo ver weg is. Ik kijk al weer uit naar Knit & Knot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga morgen met mijn (jarige) dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk aankopen!
    Wel jammer dat ik jullie niet getroffen heb, maar dat komt vast nog wel een keer, daar ben ik bijna zeker van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk, hé, die handwerkbeurs. Eind vorig jaar was die in België ook en ben ik voor de eerste keer geweest. Die krans wordt heel mooi met die frisse kleuren. En die strengen, heel mooi.
    Fijn weekend, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh! I especially like the pink and yellow vol met verve!
    You are lucky to have lovely things like that.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk zeg! Leuk al je foto's! :-)

    Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige garens heb je gekocht! Klinkt als een zeer geslaagde dag ��

    BeantwoordenVerwijderen