donderdag 21 februari 2019

Complications CAL week 3

Ik had mijn complications CAL hier nog niet weer laten zien. Ondertussen is week 4 alweer online. Week 3 heeft mij ontzettend veel tijd gekost. En frustratie haha. Die week gingen we een vlecht haken. De aparte strengen haken ging prima. Maar bij het vlechten ging het mis. Ik maakte ze 2 keer verkeerd aan elkaar en raakte gefrustreerd met het draadjes loshalen. Uiteindelijk lukte het gelukkig en nu kan ik weer verder met week 4.
I found out I didn't show you my progress on the Complications CAL. Meanwhile week 4 is online too. Week 3 took me a lot of time. And frustration. That week we made a braid. The seperate pieces were no problem, but I braided them wrong twice. Well I made it and I can move on to week 4 now. 







Fijne donderdag.
Have a nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wow, dat wordtecht mooi en houdt je nog van de straat ook, hahaha. Ik geloof meteen dat je er afcen tie van in de knoop raakt. Wist je dat ik eens (7 jaar geleden) een tutorial heb gemaakt hoe je een Keltische knoop maakt? Kijk maar eens hier: https://mwlbyangelique.blogspot.com/2012/03/hoe-haak-je-een-keltische-knoop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Spectacular results with that colour combination. I can understand how time consuming it must have been. Keep going. Looking good so far.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We kennen het allemaal een haakfout maken is niet leuk 😕
    Het ziet er wel prachtig uit Emilia doe zo verder 👍
    Geniet straks van een zonnig weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad best wel ingewikkeld uit. Maar de aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen