zondag 27 januari 2019

Complications CAL week 1

Voor kerst kreeg ik van mijn ouders het haakpakket voor de Complications CAL. Ik koos voor pakket purple it is vierkant. Ik kon niet wachten om te beginnen. Vorige week vrijdag was het zover. Nou, het patroon doet de naam eer aan. De Keltische knoop was vooral even moeilijk. Maar na wat zwoegen lukt het wel. De rest was goed te doen. 
As a Christmas present from my parents I got the Complications CAL crochet package. I chose the purple it is square. I could not wait to get started. Last week was the day. Well, the name is very accurate for this project. The Keltic knot was really difficult. But after a few hours I got it right. And the rest followed.







Vrijdag moest ik helaas werken dus geen tijd om te beginnen met week 2 en gisteren heb ik in de stad geluncht met een vriendin van mijn Broertje. Veel herinneringen over hem met elkaar gedeeld. 
Friday I had to work so I didn't have time to start week 2. And yesterday I had lunch with a girl  friend from my little brother. A lot of memories shared.


Geniet van jullie weekend.
Have a nice weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig pakket! Tja, paars is mijn lievelingskleur, dus hier val ik wel voor. Fijn dat je met mensen herinneringen kunt ophalen over je Broer. Je laat je er op je blog weinig over uit, maar ik denk dat jij en je familie veel moeilijke momenten zullen meemaken. Daar wil ik je graag sterkte bij wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om herinneringen te delen, dat zal je goed doen, ook voor de vriendin.

    De deken wordt vast prachtig! Ik houd wel van paars en zeker van keltische knopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en het motief is schitterend Emily 😍
    Veel plezier in het haken van dit project stap voor stap
    Fijn weekend ... lieve en creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The Celtic knot looks spectacular. That's a big box of yarn. How big will the finished product be? It looks like a very technical crochet-along and a great way to develop skills. Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen