vrijdag 18 januari 2019

Ibiza deken XL // Ibiza blanket XL

Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik deze deken haakte. Ik haakte hem in augustus al, maar vandaag maakte ik pas de foto's. De deken is voor mijn moeder. Ze bestelde het pakket bij handwerk.nl en ik mocht het gaan haken. Het is gehaakt met 3 draden Scheepjes colour crafter en telkens wissel je 1 kleur zodat je een mooi ombre effect krijgt. Met een haaknaald 12, is dit een project wat snel vordert. De deken was dan ook zo af en kon mijn moeder hem al snel gebruiken als bankdeken. 
It seems like an eternity since I made this blanket. I made this blanket back in August, but I took the pictures today. This blanket is for my mother. She ordered the package online at handwerk.nl and I was asked to make it. It's crocheted with 3 strands Scheepjes colour crafter and I change 1 colour every time so you get an amazing ombre effect. With crochethook 12, it's a fast project. It was finished so quickly and my mom already spent many warm hours under that blanket.

de hobbel in de foto, onder de deken, is 1 van mijn kittens. Die vonden het wel heel interessant dat ik deze deken ging fotograferen.
The bump in the photo, underneath the blanket, is 1 of my kittens. They found it very interesting that I was taking photos of this blanket.

















Geniet van jullie weekend.
Enjoy your weekend.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie deken Emily, dat zal heerlijk gehaakt hebben. Mooi dat de kleuren zo geleidelijk verspringen. Veel plezier met je kittens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gehaakt motief Emily en de overgang van de kleuren 😍
    Gezellig warm op de bank met het winters weertje
    Top ik ga je onmiddellijk volgen via Blogger 👍
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik moest zó lachen om je zin: de hobbel onder de deken is 1 van mijn kittens! ;D Als je het niet gezegd had... Super funny dat hij er onder kroop op je foto's. Gelukkig zien we je poezebeesten er ook nog bovenop! Ik vind de deken prachtig en kan me voorstellen dat het met 3 draden en naald 12 wel lekker opschiet. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen