woensdag 31 mei 2023

Vellum en driehoekjes

Het kaarten maken is gelukt hoor gisteren. 5 stuks zijn weer klaar en 4 ervan zijn al verstuurd. Zoals ook deze. Ik gebruikte de challenge van De Egel, waar ze driehoekjes en Vellum vragen. Ik vind hem heel gezellig geworden. De kaart was wel iets te laat dus vandaar de tekst haha.


Ik link deze bij:


Vandaag ook nog vrij en dan mag ik weer 2 dagen werken. Eens kijken wat ik vandaag ga doen, in ieder geval mijn kerstkaart van deze week nog maken. 

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

 

4 opmerkingen:

  1. Wij gaan gelijk op qua werk de afgelopen dagen....... ik werken met Pinksteren, daarna vrij, weer 2 dagen werken en dan weer vrij.
    En ook ik heb mijn Kerstkaart voor morgen vandaag gemaakt😊.
    Dit is inderdaad een hele lieve kaart zeg.
    De kleurtjes zijn mooi bij erkaar, steekt mooi af en het is wel 1 geheel en echt voorjaar.
    Lekker hè, vrije dagen en dan fijn aan de knutsel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de bijtjes en die originele tekst! Zo zou je alle kaarten bijna expres te laat opsturen ;) Lekker zo'n dagje extra vrij. Ben benieuwd naar je Kerstkaart! Succes met werken!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met het rek en de bijtjes. Ik moet ze ook nodig weer van stal halen. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel uitdaging! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen