maandag 22 mei 2023

Van harte bakken

Ik maakte nog een kaart volgens de sketch van Cheerful sketches. Ik maakte deze in bakthema. De mixer kocht ik de laatste keer op de Creativa en vond ik erg leuk combineren met het macaron DP papier. 'Van harte' vond ik erg toepasselijk vanwege de hartjes op de mixer. 


Ik link deze kaart bij: 
Cheerful sketches: challenge 120

Ik ben vandaag lekker een dagje vrij. Misschien ga ik wel weer eens aan een haakproject beginnen.

Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

 

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt en de sketch is meteen te herkennen.
    Leuke stempel, de mixer, ik hou van hartjes, wat leuk dat die eraan hangt.
    Bedankt voor nogmaals meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart. Je hebt voor de cirkel en de keukenmachine precies de goede kleuren gekozen die ook in het dp voorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart.Dankjewel voor het meedoen aan de challenge.Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid! Dat papierblok is zo leuk voor feestelijke aangelegenheden!
    Ik heb hem ook. En die mixer is een mooie stempel van iemand die altijd zelf de taarten maakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met al die leuke details.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! Goed gevonden met de tekst en het hartje op de mixer ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met onze sketch bij Cheerful Sketches gemaakt, bedankt voor het meedoen, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen