vrijdag 5 mei 2023

Echte post is zoveel leuker

Laatst zag ik nieuwe stempels van Studio Light. Een achtergrond met allemaal envelopjes. Zo schattig. Ik bestelde deze samen met de tekststempels. Ik combineerde ze met de strepenmallen van Marianne Design en de postzegel achtergrond is van de Action. Ik krijg alleen de stempel nog niet helemaal compleet gestempeld, Iemand tips??? 




Ik ga vanmiddag gezellig naar Zutphen, met een vriendin een andere vriendin opzoeken en lunchen. Helemaal zin in. 

Fijne vrijdag en een fijn weekend.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

3 opmerkingen:

  1. Ach, wat een leuke stempel de envelopjes mèt hartjes (en vogeltjes, maar ik hou van hartjes).
    Leuke sketch heb je verzonnen, zoveel meer heeft de kaart niet nodig.
    Misschien kan je eens proberen met een stempelhulp? Heb je die? Zo niet, dan kan je er ook zelf 1 maken, zoek maar eens op internet.
    Of je inktpads bijvullen, misschien is de inkt iets in gedroogd, dan heb je een navul flesje nodig.
    Of het acryl blokje met beïnkte stempel op je papier leggen en loslaten en daarna voorzichtig vaak eroverheen wrijven, over het hele oppervlakte.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gave kaarten, je hebt de achtergrond mooi gecombineerd met kleuren en de tekststempel. Als ik het zo bekijk denk ik dat een gummetje de oplossing zou kunnen zijn. Even met een gewokn gummetje over je stempel gaan, nieuwe stempels hebben vaak nog een laagje erop zitten waardoor de inkt niet goed pakt.
    Je hebt het vast heel gezellig gehad in Zutphen (hoop ik). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Emily, wat een leuke kaarten zijn het! Echt gaaf die envelopjes!
    Een tip: als je op een harde ondergrond stempelt kun je er wat folders onder leggen. Dat maakt de ondergrond wat zachter. EN inderdaad, bij nieuwe stempels eerst een paar keer stempelen op een kladblaadje.
    Zutphen is zo'n leuke stad! Was vast gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen