dinsdag 30 mei 2023

Hoera een zoon

Een van mijn beste vriendinnen is bevallen van een zoon. Het gaat met beide goed. Ik maakte direct een kaartje om te sturen. Ik gebruikte het leuke olifantje van MD omdat ze een jungle behang in de babykamer hebben. Ik maak nog een kaart om te geven bij het kraambezoek, maar direct een kaartje sturen is wel zo leuk. De achtergrond is ook van MD.


Na een lang pinksterweekend werken ben ik nu weer even 2 dagen vrij. Ik heb een hele lijst met kaarten die ik moet maken. 2 oproepjes via feestjeopdedeurmat, 1 kaartje voor de dochter van een instavriendin, 1 verjaardagskaart voor iemand op insta, nog een blogvriendin kaart, en een verjaardagskaart voor een collega. Die heb ik net al af. haha. Je hoort het wel. Ik heb het druk zat met kaarten maken haha.

Fijne dinsdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje is het! Dat olifantje is schattig! Ik moet maar eens in de leer bij jou met insta. Ik heb het wel, maar kan nooit wat vinden! Zo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig hoor.
    Wat lief om meteen een kaartje te sturen en dan ook nog een kaartje te maken om mee te nemen naar het kraambezoek.
    Poeh, jij "moet" veel kaartjes maken. Ik krijg altijd last van stress als ik onder druk MOET maken.
    Hoop dat het gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen