maandag 25 april 2022

Ik hou van Holland

Het was even rustig met het kaarten maken, op de wekelijkse kerstkaart na. Nu weer even zin om mijn knutselspullen erbij te pakken, ik heb een aantal weken al intensief zitten haken aan een nieuw project. Ik kwam een leuke challenge tegen bij Knutsels en Kadootjes. Een ik hou van Holland thema. Leuk thema voor een voorraadkaart leek mij zo. Ik pakte mijn tulpenveld en molen erbij. Gezellige tekst erbij en klaar. Ik vind hem zeer geslaagd.


Ik link deze kaart bij:
knutsels en kadootjes: Ik hou van Holland

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Hollands kaartje heb je gemaakt Emily, de molen en tulpen, Hollandser kan het niet worden. Bedankt dat je meedoet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is zeker geslaagd Emily, wat een mooie molen en leuke vrolijk gekleurde tulpen. Echt een Hollands tafereeltje zoals je op ansichtkaarten ook ziet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, wat een gave molen is dat! De tulpen mogen natuurlijk niet ontbreken, echt oud-Hollands.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal leuk met dat tulpenveld en de molen! Echt Hollands. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect voor het thema, maar thema of niet,
    sowieso een hele leuke kaart.
    Tulpen, echt Holland vind ik, aan zoiets zat ik ook te denken.
    Maar ik denk nog even verder, ben er nog niet helemaal uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan! Bij ons achter het huis verbouwd een boer zijn tulpen. Daar geniet ik intens van. Vandaag kan het nog. Deze komende week gaan er heel wat koppen rollen. Zo jammer dat die koppen eraf moeten om de groei van de bollen te bevorderen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liever groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de holland challenge bij Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi sfeertje, leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan onze IK HOU VAN HOLLAND-uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen