donderdag 7 april 2022

52 weeks to Christmas - week 14

Kerstkaartendag, ik hou ervan. 52 weeks to Christmas heeft nu een challenge, Driving home for Christmas. Ik wilde iets anders doen als een auto, dus koos ik voor de fiets. In het mandje stopte ik de kerstboom en feestelijke hulst om het geheel af te maken. Het papier wat ik gebruikte komt uit een blok van de Aldi en vond ik zo leuk met de tafereeltjes. Ik heb een roze kaart gebruikt, omdat er ook roze in het DP zit. 'driving home for Christmas' erbij en klaar is kees. 


Ik link deze kaart bij:

Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

16 opmerkingen:

  1. Op de kerstboom op fiets leuk deze kaart Emily, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart met de fiets als blikvanger. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fietst door een heel gezellig landschap Emily. Leuk bedacht en gemaakt. Mooie kerstkaart.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kerstkaartje met een super vervoersmiddel Emily....
    Dankjewel voor je deelname en een fijne dag gewenst
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kerstkaart, gewoon op de fiets naar huis, helemaal goed met de olieschaarste hihih. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee om naar huis te fietsen voor de kerst Emily.
    Het is een heel leuke kerstkaart geworden met de fiets en het dp als achtergrond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee om voor een fiets te gaan... heel origineel.
    kerstboom in mandje en "driving home for Christmas".
    Gezellig dat je erbij bent vandaag liefs Annmearie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, dat je zo van kerstkaartendonderdag houdt. Ik ook!
    Je kaartje voor de uitdaging is heel mooi geworden. Goed idee om te kiezen voor de fiets, ik fiets ook graag, zelfs met kerst/in de winter. Grappig dat je soms zulk leuk papier kunt vinden bij een winkel als de Aldi.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke idee om de fiets hiervoor te gebruiken....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gevonden en leuk uitgevoerd, het is een superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart heb je gemaakt voor de Challenge Emily!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk dat je een fiets hebt gekozen. Echt een top idee! Zo enig dat kaartje met dei mooie ronde stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat je meedoet met onze driving-home-challenge!
    Tof idee met de fiets!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, dat vind ik dus ook leuk, om iets anders te gebruiken dan een auto.
    Een fiets, haha, leuk bedacht en je hebt er een mooie Kerst fiets van gemaakt met deze aankleding erbij.
    Heel leuk verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supertoffe kaart met de fiets en de tekstcirkel, mooi! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg leuk bedacht, op de fiets naar huis, en gezellig die mooie takken in de fietsmand. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen