vrijdag 22 april 2022

Dots of Time

Alweer een tijd ben ik aan het stippen. Leuk om porselein te versieren met stippen. Nu doet Stipstijl elk jaar een Dot Along. Dit jaar was het onderwerp: Dots of time. Een klok zou er gestipt gaan worden. Ik vond het een leuk idee om mee te doen. Dus bestelde ik het hele pakket. Toen kwam de kleurkeuze. Vond ik heel moeilijk, ik vind bijna alles leuk namelijk kwa kleur. En toen zag ik de plantjes staan in de tuin, klaar om gepoot te worden, die mijn ouders kochten bij het tuincentrum. De kleuren vond ik erg mooi en verrassend samen dus zocht ik daar kleuren porseleinverf bij. Ik koos uiteindelijk voor 2 kleuren blauw, lila, rood/roze en roze.






Ik vind de klok zeer geslaagd. Ik heb al klokken erbij gekocht om als cadeau weg te gaan geven aan mensen. Ik heb zo'n leuk idee daarvoor.

Fijn weekend.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Oh wauw, heel gaaf gedaan, je hebt super netjes gestipt. De kleuren heb je ook heel goed uitgekozen. Ik ben benieuwd naar je idee met de klokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leukkkkkkkk is dit nou toch weer.
    Heel mooi gelukt.
    En ja, je hebt gelijk, dit zijn TE leuke kadoos om te maken en weg te geven.
    Succes, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!! Heel mooi gestipt en zo leuk, want dit blijft gewoon mooi! ik heb op porselein gestipt, maar na verloop van tijd laat het los..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke klok is het geworden. Een heel werk om dat zo netjes te doen lijkt mij. Iedereen die een klok van je krijgt is een regelrechte bofferd.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke klok is dat geworden zeg! Knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stippen is zo heerlijk om te doen! Jouw klok is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen