vrijdag 1 april 2022

Fields of Gold hanger

Soms kom je een project tegen dat je direct wilt maken. Dit was zo'n project. Ik kwam bij Lucy van Attic24 op instagram dit patroon tegen. Het patroon is de Fields of Gold patroon van Jane Crow. De opbrengsten van het patroon gaan in Maart naar Oekraïne. Ik vond het idee van Lucy, om de bloem in een ring te haken, zo leuk. Ik ben er gisteren aan begonnen, en vandaag had ik hem af, nadat ik nog even een passende ring moest kopen. Haha. Ik gebruikte Stylecraft Special DK in kleuren: Gingerbread, Gold, Dandelion, Buttermilk, Spice, Tomato, Sage, Meadow en Lapis. Ik word er helemaal vrolijk van. 




Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hanger, vrolijk en een mooi initiatief.
    Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dit vind ik ook heel erg mooi. 🥰
    En echte blikvanger aan je muur.
    Waar kocht je nou zogauw die ring??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw Emily. Dit is heel mooi en wat ben je snel zeg. mooi ook dat de opbrengst voor Oekraïne is. In alle opzichten heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, hij komt goed tot zijn recht op de lichte muur. Je hebt hem mooi opgespannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh die is prachtig, echt een pronkstuk! Wat heb je die snel gemaakt zeg.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen