donderdag 15 juli 2021

Deken voor het bruidspaar

Hallo lieve lezers,
Jeetje, wat is het weer een tijd geleden dat ik voor het laatst blogde. Op de een of andere manier wilde het gewoon niet lukken. Er was ook genoeg aan de hand de laatste tijd. Maar wel het belangrijkste wat gebeurd is. Mijn tweede broer is afgelopen weekend getrouwd. Bijna een jaar zijn ze bezig geweest om de perfecte dag te plannen en oh wat was het een perfecte dag voor hen. Helemaal geweldig. Zo blij waren ze. Een emotionele dag, zoals vele van jullie ook zullen begrijpen. 

Als onderdeel van hun cadeau (ze kregen natuurlijk ook een mooi gevulde envelop met kaart (geen foto van gemaakt zo dom)) maakte ik deze deken. Deze deken maakte ik al eerder Zie hier voor die deken. Ik liet mijn broer en schoonzus zelf al een keer kleuren kiezen (ergens vorig jaar) want ze zijn heel specifiek over hun kleuren haha. Ik bestelde de benodigde bollen Stylecraft Special DK maar dacht bijvoorbeeld dat ik nog genoeg wit had, wat niet zo was. Uiteindelijk heb ik gewoon de bollen opgehaakt zoals het kon. Dus de ene baan is wat groter als de andere, kleurwisselingen midden in de toer maar eigenlijk vond ik dat wel mooi symbolisch.

Ik bracht hen de deken de dag voor ze gingen trouwen, want het leek mij niet zo handig om daarmee naar de bruiloft te komen haha. Ze waren ontzettend blij ermee en dat maakte mij weer heel erg blij. 







Volgende keer laat ik jullie weer een aantal kaarten zien (helaas niet die, die ik voor mijn broer maakte) 

Hoe is het met jullie?? Gaan jullie nog op vakantie??

Lieve groetjes,
Emily

ps. Ik vraag mij echt af waarom ik niet vaker blog. Dit blogje schreef ik in een kwartier tijd ofzo haha. 
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Emily, leuk om weer van je te "horen", ik dacht het blijft stil, ze heeft vast vakantie, en is misschien wel in Italië. Gefeliciteerd met je broers huwelijk, zal een dag met een lach maar ook een traan zijn geweest. Wat een lief cadeau maakte je voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het huwelijk van je btoer en schoonzus. Wat een prachtige, warme deken heb je voor ze gemaakt. Ik begrijp zeker dat het een heel emotionele dag was, niet alleen voor het bruidspaar.
    Wat jammer dat je de kaart niet gefotografeerd hebt, het zal vast een heel mooie zijn geweest. Maar de kaarten die je nog wel wil laten zien ongetwijfeld ook zeker de moeite waard, ik kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken, een goed idee om als cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh ik heb al een hele poos niet meer echt gelezen op blogspot en ik zie dat ik heel wat blogverhaaltjes van je hebt gemist. Niet altijd reageer ik maar wat is deze deken prachtig, een mooi kado met veel liefde erin gestopt.....een deken om te koesteren. Lieve groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen