donderdag 22 juli 2021

Kaarten

Even een hele hoop kaarten inhalen. Ik maakte er de afgelopen tijd best wat. Voor een collega die ging verhuizen, voor verjaardagen, voor de bruiloft van mijn broer, voor mijn ouders trouwdag, voor iemand die zwanger is en voor iemand die opa is geworden.



Een collega is opa geworden. Dat moest gevierd worden met een kaart.

Deze maakte ik voor mijn broer zijn bruiloft. Deze is door mijn ouders gegeven. Ik vind de muisjes zo leuk.


Een vriendin is zwanger, dat vroeg om een mooie kaart.

Deze verstuurde ik na een oproep, aan een klein jongetje die in het ziekenhuis lag. Weer die leuke muizen.

Een mooie kaart voor de verjaardag van mijn vader.

En als laatste, deze maakte ik voor mijn ouders trouwdag.

Hoe is het met jullie? Lekker vakantie? Ik hoor het graag in de reacties.

Lieve groetjes,
Emily




5 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je lekker veel kaarten gemaakt en stuk voor stuk beautys! Erg leuk gemaakt in jouw eigen stijl... Kaartje voor je ouders is ook heel speciaal en mooi afgewerkt met de bloemetjes. Hier zijn we lekker vakantie aan het vieren en genieten van de baby en kraamvisites. Tussendoor nog lekekr aan de knutsel, hoef me niet te vervelen ;) heb jij ook vakantie?

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt allemaal erg mooie kaarten gemaakt. Leuke materialen gebruikt. Mooie combinaties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, wat een leuke kaarten allemaal! Jouw collectie stansen groeit ook al zo gestaag zie ik, die heb je ook nooit genoeg hoor. Met die muizen kun je zoveel kanten op, die zijn haast onmisbaar, haha. Ik heb in juni al 2 weken vakantie gehad en in augustus heb ik nog eens 2 weken. Heb jij nu vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, de muisjes, de babykaart, ze zijn allemaal mooi. Zo knap vind ik dat. Ik ben meer van het haken en breien.
    Kan je ook fijn buiten doen als het mooi weer is. Dat hadden we niet toen we laatst vakantie hadden. Geen probleem, met hobby,s vermaak je je altijd.
    H. Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest, je kaarten zijn heel mooi geworden.
    Wij genieten nu van onze zomervakantie, hopen alleen op nog een beetje beter weer. Maar genoeg tijd om fijn om te haken!

    BeantwoordenVerwijderen