donderdag 29 juli 2021

Bourgondisch sjaaltje

Zo, vandaag weer een haakbericht. Deze keer het Bourgondisch sjaaltje uit Meer kant haken van A la Sasha. Ik haakte deze sjaal al eerder, hier vind je het desbetreffende bericht. Ik haakte deze sjaal met heel mooi handgeverfd garen dat ik kocht bij de Creativa in Dortmund. Het garen is van een Duitse shop. Ik maakte deze sjaal voor de verjaardag van mijn moeder. Ze is dol op blauw en ik vond deze wel heel geslaagd voor haar. Als je op volgende foto's kijkt, zie je het leren jasje wat ze graag draagt. De sjaal past er toevallig heel erg goed bij. Ze was er heel blij mee dus daar ben ik weer heel blij mee.







Fijne avond lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily






7 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een perfecte combinatie, de sjaal en het jasje. Ik kan me zo goed voorstellen dat je moeder er blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi garen en een heel mooie combinatie zo. Fijn dat je moeder er zo blij mee is!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful crochet scarf, dear, and a perfect color combination. Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren heeft het garen, past mooi bij het jasje.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi cadeau heb je gemaakt! Past inderdaad heel goed bij het jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi cadeau heb je gemaakt! Past inderdaad heel goed bij het jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handgemaakt kadootjes zijn het aller leukst🥰.
    Deze sjaal past inderdaad perfect bij het jasje, dat heb je nou uitgezocht vind ik.
    Ook de deken voor je broer en schoonzus is prachtig. De kleuren zijn mooi zeg, wauw, daar hou ik ook zo van.
    Je vele kaarten die je in je vorige bericht laat zien zijn stuk voor stuk heel leuk, zo persoonlijk en bijpassen bij de gelegenheid waarvoor je ze gemaakt hebt.
    Ik blog ook weinig, we zijn veel op de camping, tussen het werken door vieren we vakantie, ik denk dat het aan de zomer ligt..... bloggen is met iets voor de (lange) winter avonden.
    Geeft niks, komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen