vrijdag 22 november 2019

Bourgondisch sjaaltje

Al in de meivakantie haakte ik dit sjaaltje. Om de een of andere reden heb ik hem nog niet laten zien hier. Ik probeer een beetje een inhaalslag te doen hier op mijn blog, hopelijk gaat dat lukken. Even terug naar het project. Het patroon: Bourgondisch sjaaltje uit het boek Meer kant haken. Ik gebruikte 1 streng Basic sock garen van Wol met verve. 
De foto's maakte ik in Verona, en terug bij ons huisje. 
I finished this project when I was on vacation in Italy in May. For some reason I haven't showed it on the blog yet. I'm trying to get my blog up to date with my projects a little bit. Hopefully it will work. Okay, back to the project. The pattern: Bourgondisch sjaalje from the book Meer kant haken. I used 1 skein of basic sock yarn from Wol met verve. 









Fijne avond.
Have a lovely evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem alsnog laat zuen, hij is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je daar een plezier van hebben, mooie kleur!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sjaal!

    Fijne zaterdagavond!
    Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat jij altijd zoveel werk maakt van je foto's.
    Mooie sjaal hoor, de kleur is mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen