zondag 10 november 2019

weekend

Allereerst dankjewel voor alle leuke reacties op mijn vorige post met vakantiefoto's. Jullie hadden nog van mij te goed wat ik allemaal kocht op vakantie haha. Ik maak er direct een weekendpost van want ik ben dit weekend naar 2 fairs geweest. De winterfair in Hardenberg (en direct naar de wolhal daar) en naar Winterträume in Havixbeck, Duitsland, waar we net van terug zijn. Ik werkte ook nog een paar uur om ziekte op te lossen en maakte week 8 van mijn Complications CAL af (volgende keer zal ik het laten zien). 

First of all thank you for your sweet comments to my last post. I still had to show you my purchases from this holiday. I just made it into a weekendpost because I went to 2 fairs this weekend. the Winterfair in Hardenberg and Winterträume in Havixbeck, Germany, we just came back from it. I also worked a couple of hours due to a sick co-worker and finished week 8 of my Complications CAL (next time I'll show you). 

Deze kocht ik bij het tuincentrum in Bussolengo.
I bought these at the gardencenter in Bussolengo.

De voorste tas kreeg ik cadeau. De andere kocht ik op een andere markt.
I got the brown bag as a present. The other one I bought at a different market.




Deze kerstsokken kocht ik voor mij en mijn moeder.
I bought these Christmas socks for me and my mom.

Zaterdag: Winterfair Hardenberg.
Saturday: Winterfair Hardenberg.



Mijn aankopen uit hardenberg.
I purchases from Hardenberg.



Mijn oudste broer is hier zo jaloers op haha. 
My oldest brother is so jealous of this one. haha.

We gingen ook nog naar de wolhal in Hardenberg. Daar kocht ik garen voor een leuke deken, een muts en rest garen. 
We also went to the yarnhall in Hardenbergh. I bought yarn for a blanket, a hat and some leftover yarn.

Zondag: Winterträume Havixbeck.
Sunday: Winterträume Havixbeck.














En als afsluiter een foto van Grey die in een tas lag op tafel.
And to close this post a picture of Grey in a bag on the table.

Fijne avond.
Have a lovely evening.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily


6 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen, leuke aandenken aan een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om iets mee te nemen van vakantie, dat geeft zo'n Fijn "nagevoel".
    Mooie spullen kocht je. Dat je broer jaloers is op dat licht, kan ik me voorstellen😁.
    Wat een druk weekend heb je gehad zeg!
    Die bolletjes.....oeh, ben benieuwd hoe die eruit zien als je ze gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt lekker geshopt op vakantie, goed gedaan!
    Ook het weekend heb je wat dat betreft goed besteed, je hebt je wel vermaakt zo te zien. En nu uitrusten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig blogberichtje.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige locatie in Duitsland, is helaas erg ver voor mij. Prachtige dingen heb je gekocht. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowie, wat een leuke spulletjes allemaal! Heel wat leuks om in de decemberstemming te komen. En weer leuk garen om nog meer mooie spulletjes van te maken! Mooie sfeervolle plaatjes ook. Ik moet erg lachen om de kat in de tas, hihi. Geef hem maar een knuffeltje namens deze kattenliefhebber :)

    BeantwoordenVerwijderen