woensdag 13 november 2019

Complications CAL week 8

Eindelijk is week 8 van mijn Complications CAL af. Het patroon kostte behoorlijk wat tijd. Maar het resultaat mag er zijn. Het mozaïek patroon vind ik ontzettend gaaf en de techniek was al eens voorbij gekomen eerder in de deken. 

Finally I finished week 8 of my Complications CAL. It took me quite some time to finish it, the technique takes a lot of time. I really really like the result. The mosaic pattern is amazing and the technique was used before in the blanket.











Katten en gehaakte dingen, Browny kon niet wachten om op de deken te springen.
Cats and crochet. Browny couldn't wait to jump on the blanket.

Fijne woensdag.
Have a lovely Wednesday.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mooi resultaat! Jij hebt er straks een heel mooie deken bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ja de randen worden natuurlijk steeds groter, maar je krijgt wel een prachtige deken. Groetjes en ook voor jou een fijne woensdag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi hoor!!
    Hoeveel weken heb je nog te gaan?
    Nu je zo'n groot vierkant hebt ben je natuurlijk steeds jammer bezig voordat je rond bent.
    Gaaf hoor, straks samen met Brownie onder de deken liggen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, wat is je deken mooi! Het zijn ook echt "mijn" kleuren, als ik niet al een deken aan het breien was, en een andere al in mijn hoofd heb gepland... En Browny heeft groot gelijk, zo'n fijne deken, daar moet je als de kippen bij zijn!

      Verwijderen
  4. Wat wordt het mooi!!! En dat vindt Browns duidelijk ook 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch wel een mooi en uniek gehaakt deken Emily
    Je mag fier zijn ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, it's a really gorgeous master piece! 👌 ✨ Have a wonderful weekend!💕 🍃🌸🍃

    BeantwoordenVerwijderen