dinsdag 12 januari 2021

YLA box - set

Ohhh. Blauwe lucht, witte wolken en zon. Nee, het zijn geen oude foto's, dit is van vandaag. Net na de lunch begon de zon te schijnen. Snel trokken mijn moeder en ik onze wandelschoenen aan en vertrokken. We hebben zo geluk dat we aan de rand van de stad wonen, we lopen zo de weilanden in. Hier lopen we eigenlijk altijd, soms rechtdoor, soms rechts- of linksaf. We lopen zo ook altijd langs Wouters bermmonument. Er staan nu hele mooie gele chrysanten. Helaas kun je het niet zien op de foto omdat het net te ver weg is. 

Ik blogde in november over mijn YLA box - muts. Die maakte ik toen eindelijk en ik draag hem bijna altijd als we gaan wandelen. Maar de bijpassende col, ik wist niet meer waar ik deze had. Ik had alles opgeruimd en was hem niet tegen gekomen. Ik vergat de col weer een beetje tot ik gisteren weer flink ging opruimen (3 dozen met wol gaan naar een collega op 't werk die het gaat gebruiken voor dagbesteding). Nu bekeek ik ook weer al mijn tassen, die mijn moeder gemaakt heeft, en je raadt het al...De col zat in 1 van de tassen. Waarschijnlijk ooit gedacht van: oh dat moet naar boven, laat ik dat maar in de tas doen. En daarna boven niet uitgepakt haha. Maar goed, de col is weer boven water en ik kan hem jullie showen. Helemaal happy met mijn set nu.






Was het bij jullie ook mooi weer vandaag? Hoe was jullie dag?

Lieve groetjes,
Emily

 

5 opmerkingen:

  1. Deze kleur staat je ook al zo goed. Mooie set, gelukkig dat je de col hebt terug gevonden.
    Hier was het heel wisselvallig, soms zelfs tegelijker tijd, dat was er blauwe lucht en regende het flink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur van deze set is prachtig en het staat héél erg mooi bij je jas.
    Wat heerlijk zoals jullie wonen, het is fijn om, als het mooi weer is, meteen naar buiten te kunnen gaan en lekker te gaan lopen.
    Hier was het koud vanmiddag, héél koud, dus ik had die mooie col en muts ook wel kunnen gebruiken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je de col toch nog terug hebt gevonden, heel leuke set zo samen!
    Hier scheen heel even de zon (op mijn beeldscherm op het werk, vandaar dat het opviel), maar na een paar minuten verdween het zonnetje al weer, en regende het een tijd heel hard. Bijzonder, hemelsbreed wonen we helemaal niet zo ver bij elkaar vandaan, dat er dan toch verschil in weer kan zijn. Fijn dat jullie het mooiere weer hadden, konden jullie samen wandelen, ik had er minder aan gehad omdat ik toch moest werken 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie set, de pompoenen eraan vind ik zo leuk. Herkenbaar, je tassenverhaal. :-) Hier was 't ook mooi weer dinsdag, net als gisteren. Zo fijn om er dan even uit te gaan.
    Ik ben altijd onder de indruk als ik een berm-monument tegen kom. En denk dan even aan hen die een geliefde verloren hebben, al ken ik ze niet.
    Lieve groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen