zaterdag 16 januari 2021

stempelen

Ik blogde al heel even over de stempels van Perlenfisher hier. Perlenfisher is een Duits merk met rubber met houten stempels. Per toeval kwamen we vorig jaar erachter dat er een winkeltje in Hengelo (waar ik woon) zit die deze stempels verkoopt. de kroonluchter heet het. We gingen kijken ik werd helemaal verliefd op al die leuke stempels van Perlenfisher. Perlenfisher die papieraufhübscher, nou dat is het zeker. Voor kerst kreeg ik stempels met kerstthema, om mijn kerstkaarten te maken. Nu bestelde ik aan het begin van de coronacrisis een aantal leuke bloemenstempels, om ook nu vrolijke kaarten te kunnen stempelen. En toen met koningsdag een kortingsactie was bestelde ik heeeeeeel veel stempels. Ik heb nu echt een hele grote verzameling, waar ik voorlopig weer mee vooruit kan. Hieronder laat ik ook vast wat kaarten zien die ik al een tijd geleden stempelde.

Ondertussen is mijn collectie stempels van Perlenfisher alweer uitgebreid, dit blogje had ik al een tijd geleden geschreven namelijk. Een volgende keer laat ik andere stempels zien. 






















Fijne dag.


Lieve groetjes,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Oeh, wat een berg heel leuke kaarten! Ik vind de eerste kaart het leukst, maar ook de 6e foto, dat vogeltje is zo eigenwijs schattig. En dan de vlinders, cadeautjes, bloemetjes... ach, ze zijn allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik héél knap vind is het creatieve idee wat jij hebt om zoveel verschrikkelijke leuke kaartjes te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel en wat een leuke mogelijkheden heb je daarmee! De vlaggenlijn vind ik zo vrolijk. En de kaart met het bloemenrandje aan de bovenkant, heel geslaagd! Leuk dat er een winkel in je eigen woonplaats is. Jij kunt voorlopig weer vooruit.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stempels. Heerlijk zo'n verzameling.
    Mooie kaarten heb je gemaakt.
    De eerste vind ik zo lief. Met de gieters zijn ook erg leuk.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen