donderdag 7 januari 2021

verjaardagskaart

Allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 maar een mooier jaar mag worden. Vandaag wilde ik een kaart laten zien die ik begin december maakte, voor een collega die 50 werd. De embossingfolder en de champagneglazen komen van de action. De letters stanste ik uit met een mal van Marianne design en de 50 heb ik met de hand gedaan. Een chique simpele kaart, niet teveel poespas maar met mooie designpapiertjes.


Fijne donderdag.

Lieve groetjes,
Emily

 

6 opmerkingen:

  1. Jij ook een allermooist Nieuwjaar!!
    Nog gezind en creatief!
    Met de hand gedaan?, die 50?, wauw!!
    Wat een vrolijke, gezellige kaart is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook nog een keer de beste wensen, als het goed is is de wens in je brievenbus er allang, nu nog een keer op de Blog. Hele mooie kaart heb je weer gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt. Ik hogerhand, zonder veel poespas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de beste wensen voor 2021! Een mooie kaart heb je gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel stijlvolle kaart!
    Even over je reactie op mijn blogje over het hangertje met het roodborstje: Ik maak er graag één voor je hoor, laat het maar weten! Ik kan geen mail-adres vinden, anders zou ik je een berichtje sturen.
    Lieve groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen