donderdag 31 december 2020

Peperkoek Peter

Op de valreep nog een berichtje hier op mijn blog, met....Mijn laatste project van 2020. Peperkoek Peter was een mini-CAL van CuteDutch en ik vond hem zo leuk dat ik het pakket bestelde. Natuurlijk lukte het mij niet om hem voor kerst af te hebben, maar nu voor het nieuwe jaar ben ik ook tevreden. Peter zit nu gezellig op de kast naast de foto's van Wouter. 



Ik wil jullie, mijn lieve volgers, bedanken voor het afgelopen jaar. Voor de lieve reacties die ik telkens mocht ontvangen op mijn berichtjes. Ik hoop jullie volgend jaar weer te zien. Voor nu een goede jaarwisseling gewenst en een gelukkig, gezond en creatief 2021.


lieve groetjes,
Emily







 

2 opmerkingen:

  1. Nou kijk, mij zie je alvast "het volgend jaar", haha!
    Ik vind jouw Peter heel leuk en helemaal niet specifiek voor kerst, laat hem maar lekker naast Wouter zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige peperkoek poppeke, natuurlijk wens ik jou en je familie ook al het goeds voor 2021. Dat het een creatief maar vooral gezond jaar mag worden. Liefs Tertia

    BeantwoordenVerwijderen