dinsdag 29 december 2020

kerstkaarten

Hallo lieve volgers,

Hoe waren jullie kerstdagen?? Toch nog een beetje kunnen vieren ondanks corona. Ik moest zelf werken 1e, 2e en 3e kerstdag. Maar het voordeel is nu dat ik een hele week vrij ben. 4 januari hoef ik pas weer te beginnen. Ik ben niet zo actief geweest hier de laatste tijd als dat ik zou willen. Maar ik heb zeker niet stil gezeten dus jullie houden nog dingen van me tegoed. Ik dacht, laat ik maar eens een paar kerstkaarten laten zien die ik heb gemaakt. Ik ben best druk geweest. Ik maakte voor elke collega een kerstkaart (meer dan 20) en toen ging ik er ook nog wat versturen. Volgend jaar ga ik nog eerder beginnen met kerstkaarten maken haha. Maar goed. Ik laat jullie een paar kerstkaarten zien, anders word het wel een heel lang blog met veel foto's. 







Ik denk dat ik morgen of overmorgen nog een blogje ga plaatsen maar anders wil ik jullie een goede jaarwisseling toewensen en alvast een gezond, gelukkig en creatief 2021.

Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily



 

1 opmerking:

  1. Oh, die zijn ook al zo leuk! Ik vind het super dat ik ook een kaart van je mocht ontvangen. Werken met Kerst zal denk ik best bijzonder zijn, er hangt toch een bepaalde sfeer en anders probeer je daar zelf toch voor te zorgen, kan ik me zo voorstellen..

    BeantwoordenVerwijderen