dinsdag 3 november 2020

YLA box - muts

In februari op de handwerkbeurs (het lijkt wel jaren geleden vind ik) kocht ik bij YLA lifestyle de YLA box nummer 21. Dat setje vond ik ontzettend leuk. Ik heb de col toen direct gemaakt, maar de muts was blijven liggen. Met de herfstvakantie pakte ik dit project op en was het eigenlijk zo af. Een hele fijne muts is het geworden. Het garen wat ik gebruikte is heerlijk zacht. De col had ik dus al af maar kan ik zo gauw in al mijn chaos niet meer terugvinden haha. Die houden jullie nog te goed. Maar de muts is helemaal goedgekeurd en ga ik ook vast vaak gebruiken. 




Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

9 opmerkingen:

  1. Staat je goed! Misschien had je de herfstvakantie (ook) moeten gebruiken om je kamer uit te mesten? Hopelijk komt de col tevoorschijn voordat het echt koud wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha. Mijn kamer is best netjes. Alleen weet ik niet waar ik de col heb gelaten. Die komt wel weer tevoorschijn. En tot die tijd heb ik nog zat sjaals en colletjes hihi.

      Verwijderen
    2. Ja, volgens mij heb je best een flinke voorraad om je warm te houden! Ik vind de kleur van het garen erg mooi. Welk merk is het?

      Verwijderen
    3. Het is omega van lang yarns. Vintage green en silver.

      Verwijderen
  2. Jeetje, jou staat ook alles goed hè, deze muts ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuk model is dit!!!!
    Ik draag bijna nooit mutsen maar heb sinds vorig jaar ontdekt dat je hoofd er heel lekker warm door blijft. Dat is heerlijk tijdens het wandelen met de hond. Ik vind dit model echt zo leuk, ik ga eens zoeken.
    Kan het zijn dat ik je moeder op tv heb gezien????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he. Ben ook blij verrast en ga er vast nog eens 1 maken. In 2 dagen was die af.
      Ja, mijn moeder was maandag bij ik steek een kaarsje op voor. Ze was benaderd door het programma nadat ze ergens op had gereageerd op fb. Ik vond het een mooi programma 🙏

      Verwijderen
  4. Wat een leukerd! En met het koude weer nu kun je er meteen lekker mee pronken buiten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen