zondag 8 november 2020

Starry Rose sjaal

Toen bleek dat onze vakantie naar Italië niet door kon gaan, besloot ik mezelf te trakteren op een nieuw haakproject. (altijd een reden voor een nieuw haakproject) Op Instagram kwam ik de Starry Rose sjaal tegen van Bij Tante Roos. Net wat ik wilde hebben. Een leuk tunisch haakproject. Ik vind tunisch haken echt zo leuk, ik doe het alleen niet zo vaak als gewoon haken. Ik bestelde direct voor 2 sjaals (hihi). 
De sjaal is gehaakt met Phildar Phil looping en 2 draden Scheepjes stardust samen. Een tunische haaknaald 9 mm erbij en ik kon beginnen. De sjaal is gehaakt in de knitstitch, en echt waar het ziet eruit alsof het gebreid is. Regelmatig lekker een bak koffie of chocolademelk erbij. Echt heerlijk relaxt haken.



Zie ze eens lekker liggen met z'n tweeën. 







Fijne zondag.

Lieve groetjes,
Emily

6 opmerkingen:

  1. O, die zuet er lekker warm uit! Leuk effect door het tunisch haken. Ik heb wel eens een klein stukje geprobeerd, maar nog nooit een heel project mee gemaakt. Jouw project is geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi zeg, en staat je goed! Ik heb tunisch haken wel eens geprobeerd, een paar pannenlappen gemaakt, maar die waren zo stijf als een plank! De naald zal wel te dun zijn geweest. Ik heb net een nieuwe winterjas besteld, als die goed past wil ik er natuurlijk een sjaal bij maken. Welke weet ik nog niet, maar ik zet deze op het lijstje met mogelijkheden!
    Fijne zondag verder, geniet van het mooie zonnige weer!
    Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sjaal en inderdaad lijkt het net gebreid. Ben benieuwd naar de kleurencombinatie van sjaalpakket nummer 2 (maar die moet je vast nog maken) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk, tunisch haken. Ik doe het veel te weinig! Je sjaal is mooi geworden en door de steek vast ook heerlijk soepel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind je sjaal echt super! Mooi gecombineerd ook, het staat je heel goed.
    Jammer van je reis naar Italië. Wij zouden naar Oostenrijk, onze zoon woont daar. Goed idee om jezelf dan even te trakteren.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi exemplaar. Tunisch haken staat hier ook op mijn verlanglijstje, dat lijstje dat alsmaar langer wordt, hihi.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen