woensdag 25 november 2020

kerstster haken

Al een paar jaar stond dit patroon denk ik op 1 van mijn pinterest borden. Dit leuke kleedje wat ik maar kerstster heb genoemd, het patroon heet kerst bloem. Ik besloot om hem dit jaar eindelijk te gaan haken en kocht daarom speciaal 2 bolletjes Phildar coton 3 bij Het wolhuis in Rijssen. Het kleedje was eigenlijk zo gehaakt en staat nu mooi te prijken op de salontafel. De kaars kregen we van mijn oma, die hem had gekregen van de pedicure. Alleen steekt mijn oma nooit kaarsen aan omdat haar longen daar niet tegen kunnen. En die past dus perfect op mijn kleedje. 




Een leuk snel projectje voor kerst. Ik begin altijd veel te laat met dit soort dingen. En jij? Ben je allang begonnen met kerstdecoraties of ben je ook altijd laat, net als ik??

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

 

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig!!
    Staat echt leuk.
    Ik ben bezig met kleine kadootjes, maar het is alweer gestagneerd 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, heel kersterig!
    Ik ben druk met de kerstkaarten en wil nog wat voor mijn cliënten maken, maar kerstdecoraties heb ik echt meer dan genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen