vrijdag 23 oktober 2020

JIJ-kaarten

Even een kleine inhaalslag wat kaartjes betreft. Voor deze kaarten gebruikte ik telkens dezelfde mal in andere combinaties. Ik heb het over de JIJ mal van Karin Joan voor Marianne design. Ik zag de mal al zo vaak voorbij komen maar hij was telkens uitverkocht. Toen die eindelijk weer terug was, bestelde ik hem. Ik denk dat ik deze mal tot nu toe het meest gebruikt heb. Ik maakte er heel veel kaartjes mee om te versturen. Sinds een tijdje volgt mijn moeder (en ik ook) Saskia van feestje op de deurmat via twitter. Zij deelt oproepjes voor mensen die wel een kaartje kunnen gebruiken. Heel leuk om te doen. En een paar collega's en lieve vriendinnen verdienden ook een leuke kaart. Ik gebruik de mal heel veel in combinatie met de stempels van Perlenfischer die ik heb. Die kocht ik bij De kroonluchter hier in Hengelo. Een paar andere maakte ik in combinatie met een embossingfolder die ik daarna voorzag van kleur met waterverf.



Deze is voor een collega die ernstig ziek is. 2 klavertjesvier heb ik geëmbost (is dat een woord) met goud poeder van de action.


En deze is voor een collega die geopereerd moest worden en al heel lang in de ziektewet zit.










Fijne dag lieve mensen.

Lieve groetjes,
Emily



 

2 opmerkingen:

  1. Hihi, vind je dat woord "jij" nu niet een heel raar woord, als je het zo vaak na elkaar leest?
    Je hebt heel mooie, vrolijke, gezellige, maar ook lieve en zachte kaarten gemaakt. Het gaat je inmiddels echt heel goed af om kaarten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie collectie, die JIJ kaartjes.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen