zondag 18 oktober 2020

zijwaartse chevron sjaal

Je zag hem al voorbij komen in mijn vorige bericht. Mijn zijwaartse chevron sjaal uit het boek 'sjaals haken a la sasha'. Het garen kocht ik vorig jaar op de Creativa in Dortmund. Ik wist heel lang niet wat voor patroon ik wilde gebruiken ervoor tot ik het mooie boek van Sasha zag. Ik startte de sjaal al voor mijn quarantaine, maar maakte hem toen wel snel af. De kleuren zijn heerlijk herfstig vind ik zelf. Ik draag de sjaal nu graag met een sjaallus om de punten heen, zodat hij goed blijft zitten. Gisteren droeg ik de sjaal tijdens het wandelen, wat niet eens nodig was want het was toch lekker weer. heel anders als vandaag, hier is het helemaal grijs en een beetje mistig.
You could have seen this scarf in my last post. My chevron scarf from the book 'sjaals haken a la sasha'. I bought the yarn last yarn at the Creativa in Dortmund. It took me a long time to figure out what to do with it, untill I saw Sasha's beautiful book. I started the scarf before my quarantaine, but quickly finished it then. I love the autumnal colours. Finally took some photos on our daily walk yesterday. Didn't even really need a scarf because the weather was so nice. Other than today, it's foggy and grey here in the East.









Fijne zondag.
Have a lovely Sunday

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

 

3 opmerkingen:

  1. Het staat je weer prachtig.
    Geduld met het weer, als de mist weg trekt komt de zon erdoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd heb je weer gemaakt, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sjaal, Emily! Zo hield je toch nog iets moois over aan de vervelende quarantaine periode.

    BeantwoordenVerwijderen