donderdag 8 oktober 2020

Quarantaine

Het is weer een paar weken geleden sinds ik hier voor het laatst was, ik had niet veel om te laten zien. Wel wil ik vandaag dit met jullie delen. 2 weken geleden werd bekend dat op mijn werk een besmetting met corona was vastgesteld. Cliënten werden getest en het personeel ook direct. Ik had geen klachten, hoewel ik die woensdag ervoor (we werden donderdag getest) een droge keel had. Vrijdag kreeg ik de uitslag dat ik positief getest was. Wow, dat was even schrikken. Direct in quarantaine op mijn kamer, zodat ik zo min mogelijk contact zou hebben met mijn ouders. 7 dagen quarantaine vanaf woensdag. Gelukkig ontwikkelde ik ook geen klachten en mocht ik vorige week donderdag weer uit quarantaine en aan het werk. Wat een rare tijd was het zeg. Gelukkig is er verder niemand ziek geworden in mijn omgeving. Ik deel graag gewoon even wat foto's van mijn quarantaine hier met jullie, gewoon wat random foto's die ik maakte in die week tijd.

Deze mooie herfstsjaal is inmiddels helemaal af, alleen nog foto's maken.


Formule 1



Grey besloot even op bezoek te komen door het open raam. haha.

Deze mooie bloemen kreeg ik van mijn werk, ze staan nog steeds prachtig.


Floortje hield mij ook vaak gezelschap.

En verder haken met deze mooie winterdeken.

Ik heb ondertussen alweer wat kaarten gemaakt, die ik jullie weer zal showen. En mijn mooie nieuwe herfstsjaal natuurlijk. Weer genoeg creatieve dingen te doen gelukkig.

Fijne avond.

Lieve groetjes,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Dat was vast even flink schrikken! Fijn dat je zelf niet ziek bent geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Emily, dat is schrikken! Kennelijk heb je wel goed gehandeld, want er is verder niemand ziek geworden en gelukkig heb je zelf ook geen last gehad. Wel saai hoor, dan zijn onze hobby's toch wel heel fijn. De deken wordt heel mooi en je sjaal is kleurrijk, dat staat je zo goed. Ik ben ook heel benieuwd naar je kaarten. Maar ik ben vooral blij dat je er goed bovenop gekomen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, jeetje. Gelukkig ben jij niet ernstig ziek geworden en je hebt er ook goed voor gezorgd dat in jouw familie niemand werd besmet. Hopelijk hebben de cliënten en collega's het virus ook goed doorstaan.
    Fijn dat je dit achter de rug hebt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel even flink schrikken! Heel fijn dat je er niet ziek van geworden bent en dat je de quarantaine goed hebt doorstaan (daar hebben jouw hobby's ongetwijfeld aan meegeholpen) en deze nu ten einde is. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heftige tijd heb je gehad zeg! Gelukkig mocht het bij jou nog meevallen... Leuk dat je ons een kijkje laat nemen in jouw quarantaine tijd... Ik ben benieuwd naar je kaarten die je ons gaat laten zien en wat een prachtige deken heb je gemaakt!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees dit nu pas, gelukkig ben je niet ziek geworden.
    Het is alweer voorbij, maar toch iets om nooit te vergeten

    BeantwoordenVerwijderen