zondag 14 juni 2020

creative sketchy girls kaarten

Bij Daphne van post van Daphne kwam ik een nieuwe leuke challenge tegen. Die van creative sketchy girls. Ik besloot te kijken of het mij lukte om met de sketch een paar leuke kaartjes te maken. En dat is volgens mij wel gelukt. De tekststempel kocht ik van de week bij Knutsel engeltje. Daar hebben ze momenteel magazijnverkoop. Ik kocht allerlei leuke dingen, stempels, papier etc.
I saw this new challenge at post van Daphne and wanted to make something nice with it. And I think I did. I bought the text stamp at the sale from Knutsel engeltje.

Ik vond het erg leuk om weer met een sketch te werken, vooral als je eenmaal een idee hebt. Ik kijk vaak en dan lukt het mij nog gewoon niet om combinaties te maken van papier. Best lastig. Maar deze keer zeker gelukt, vind ik zelf. 
I really liked working with the sketch, especially once I figured out what to do. I often look at things and just can't make combinations with the papier. Quite difficult. But I managed it this time, I think.




Challenge:
creative sketchy girls: challenge 48, schets.


Fijne zondag.
Have a lovely Sunday

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Oooooh, ze zijn zó goed gelukt!!
    Ik vind ze prachtig, vooral de 2de, met de vlinders.
    Mooie tekst en wat mooi dat je het randje om de tekst bewerkt hebt met inkt.
    Veel succes met de challenge, zo leuk om volgens een sketch of opdracht en kaart te maken, ga er naar lekker mee door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, Emily, 2 kaarten om vrolijk van te worden.
    Het gaat je goed af, het kaarten maken, ik hoop dat er nog velen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. Succes!
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart
    fijn dat je mee deed aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen