zaterdag 27 juni 2020

regenboog kaart

Voor de challenge van 4 season's challenge maakte ik deze vrolijke kaart. Ik gebruikte ponsen die ik kocht bij Knutselengeltje. De mand is een stencil van Marianne design. De stempel die ik gebruikte voor het mandjespatroon op het lichte papier is geloof ik ook van Marianne design. De 'Hello' komt van een mal van de action. De vlinders en 3 bloemen zijn 3D geplakt met meerdere kleine bloemetjes erin. 
I made this colourfull card for the 4 season's challenge. The butterflies and 3 flowers are 3D.

challenges:
4 SCB, #33, Alle kleuren van de regenboog, 1e inzending.

Fijn weekend. Houden jullie het hoofd nog koel??
Have a lovely weekend. How are you coping with the heat??


Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd,Emily! Goed bedacht om het lichte papier met een mandjes-motief te bestempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je leuk bezig met kaarten maken. Van mij kan het niet warm genoeg zijn, dus ik geniet! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke, vrolijke kaart.
    Ik hou zo van die regenboog kleurtjes!
    Wat een leuke mand is dit, hiermee kan je alle kanten op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke mand met bloemen. Je hebt er een vrolijke kaart van gemaakt. Ik lees je berichtje met een heerlijk windje om mijn hoofd en wat koeler dan de afgelopen dagen. Dit bevalt me beter.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje, mooi gemaakt weer.
    Hoe ik de hitte door kom/kwam? Al klussen bij vrienden die we gisteren hebben geholpen met verhuizen. Pffft, ik wist niet dat ik ZO zweten kon! En dan was het nog niet eens op z'n heetst (zoals wel bij het helpen verven en sausen)... wat was ik blij toen ik onder de douche kon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg tof met die fleurige mand!
    Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen